Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پاکسان برگزار شد. مراسم تودیع ، مهندس علی صفوی نژاد و معارفه مدیرعامل پاکسان، مهندس فرهنگ ساکی در این مجموعه برگزار شد. در ابتدای این جلسه که شماری از اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان و معاونین و مدیران این شرکت حضور داشتند نادر جعفر یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تشکر از زحمات مهندس صفوی نژاد ابراز امیدواری کرد این همکاری در قالب مشاور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر این همکاری ادامه پیدا کند.

تغییرات مدیریتی در پاکسان

بورس24 : جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پاکسان برگزار شد.

مراسم تودیع ، مهندس علی صفوی نژاد و معارفه مدیرعامل پاکسان، مهندس فرهنگ ساکی در این مجموعه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که شماری از اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان و معاونین و مدیران این شرکت حضور داشتند نادر جعفر یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تشکر از زحمات مهندس صفوی نژاد ابراز امیدواری کرد این همکاری در قالب مشاور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر این همکاری ادامه پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به قدمت و پیشینه قابل توجه شرکت پاکسان افزود: شرکت پاکسان از سال 41 فعالیت خود را آغاز کرد و این فعالیت منجر به معرفی برندهای بسیار خوشنامی همچون برف، سپید، گلنار و.... شده که از گذشته در خانه های ما حضور داشته.

تغییر در جهت بهبود هم گرایی

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه تودیع و معارفه مدیرعاملان پاکسان تاکید کرد: مهندس صفوی نژاد از مدیران سالم و توانمند حوزه صنعت شوینده و مجموعه توسعه صنایع بهشهر است و تغییر صورت گرفته در مجموعه پاکسان به دلیل بهبود کار تیمی است و بی شک وقتی بخشهایی از یک مجموعه تغییر می کند به منظور افزایش همگرایی لازم است که بقیه پست های سازمان نیز تغییر کند.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر همچنین توانمندی های مهندس ساکی به عنوان مدیرعامل جدید پاکسان برشمرد و خاطرنشان کرد: ترجیح ما برای انتخاب مدیرعامل شرکت پاکسان در وهله اول این بود که مدیری از درون خانواده توسعه صنایع بهشهر انتخاب شود و با توجه به تحصیلات، سوابق و عملکرد مثبت مهندس ساکی ایشان را برای این سمت مناسب دیدیم و امیدوارم ایشان به کمک همه مدیران این مجموعه بتواند موفقیت های چشمگیری که در شرکت یاران توسعه داشتند را در پاکسان نیز ادامه دهند.

وی با اشاره به شعارهای راهبردی شرکت توسعه ملی و توسعه صنایع بهشهر توکل به خدا، کار تیمی و مسئولیت پذیری را رمز موفقیت هر مجموعه ای برشمرد و افزود: همه ما باید با احساس مسئولیت بالا در هر پست و مقامی که حضور داریم نسبت به کاری که به عهده داریم به وظایف خود به درستی عمل کنیم و به انجام درست کار درست برسیم.

نادر جعفر یوسفی بهره مندی از کار تیمی را عامل موفقیت معرفی کرد و یادآورشد: موفقیت اتفاقی نیست و تنها با هم افزایی و همدلی در یک مجموعه حاصل می شود.

جوان گرایی در هیئت مدیره

وی در بخش دیگری از این جلسه به معرفی عضو جدید هیئت مدیره شرکت پاکسان پرداخت و گفت: در راستای جوان گرایی و استفاده از آرای جوانان مجرب و توانمند در هیئت مدیره شرکت پاکسان مهندس توسلی به جای ایمان ملاجعفری در این شرکت منصوب می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به سوابق متعدد مدیریتی که مهندس توسلی دارند ابراز امیدواری کرد در این شرکت نیز نقطه نظراتشان مثمر ثمر باشد و از توانمندی های ایشان استفاده شود.

کار درست و سلامت کار

در ادامه این مراسم مهندس صفوی نژاد ضمن قدردانی از اعتمادی که به وی در این یازده ماه شده بود یادآورشد: صنعت شوینده یکی از صنایع استراتژی کشور است و پاکسان در جمع شرکت های تولیدکننده محصولات شوینده از جایگاه ویژه ای برخوردار است که حفظ این قدرت کار آسانی نیست.

صفوی نژاد به خوشنامی برندهای این شرکت اشاره کرد و افزود: این شرکت 13برند دارد و فضای که شرکت های نام دار بین المللی در بازار داخلی ایجاد کردند کار را حتی برای فعالیت ما نیز دشوار کرد اما باز هم نتوانست فعالیت ما را متوقف کند.

وی ضمن تشریح برنامه هایی که در دوران مدیریت خود در این مجموعه پیاده کرده بود گفت: کار کردن در این مجموعه پیچیدگی های خاصی دارد که باید همه موارد را مد نظر قرار داد. محصولات ما تبلیغات محور است و باید به تبلیغات به عنوان ابزاری برای فروش نگاه کرد.

وی در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: میراث من در شرکت پاکسان سالم بودن و درست کار کردن است و امیدوارم این میراث قدر دانسته شود.

در ادامه این مراسم مهندس داراب وکیلی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده ضمن قدردانی از زحمات صفوی نژاد جایگاه شرکت پاکسان را در بین سایر شرکت های این هلدینگ قابل توجه خواند و گفت: با هم افزایی و همدلی در بین شرکت های گروه می توان به موفقیت رسید.

در خاتمه این مراسم نیز مهندس ساکی ضمن قدردانی از زحمات مهندس صفوی نژاد به صورت مختصری برنامه های آتی خود در پست مدیرعاملی شرکت پاکسان را تشریح کرد.

در پایان این مراسم که روز یکشنبه 7مردادماه سال جاری در سالن کنفرانس شرکت پاکسان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس علی صفوی نژاد قدردانی و حکم انتصاب وی به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به وی ابلاغ شد.

همچنین حکم مهندس فرهنگ ساکی به عنوان مدیرعامل شرکت پاکسان و مهندس توسلی به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت پاکسان به آنها اهدا شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24