Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تعدادی از سهامداران یک شرکت بورسی در نامه ای خطاب به اسحاق جهانگیری رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نسبت به عدم همکاریها در راستای خودکفایی در تولید کلر مورد نیاز کشور و همچنین اشتغال زایی انتقاد کردند.

نامه انتقادآمیز سهامداران یک شرکت بورسی به معاون اول رئیس جمهور

بورس24 : مشکلات صنایع و شرکتهای مختلف کشور بویژه شرکتهای حاضر در بازار سرمایه در پی بی‌مهری و بی‌توجهی‌های دولت تمامی ندارد. بر این اساس شرکت نیروکلر یکی از شرکت هایی است که مورد بی مهری مسئولان این کشور قرار گرفته است. این شرکت بورسی سال‌های زیادی است که برنامه‌ریزی‌های مهمی را در زمینه طرح توسعه افزایش ظرفیت تولید محصولات انجام داده و حالا که در آستانه راه اندازی این طرح قرار گرفته، متاسفانه با سنگ‌اندازی برخی از سازمان‌ها مواجه شده است.

در این شرکت به‌صورت مستقیم 250 نفر مشغول به کار هستند و بیش از 1000 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از این شرکت ارتزاق می کنند. با توجه به اینکه عدم توسعه هر شرکتی می تواند آن شرکت را به شکست محکوم کند در نتیجه عدم راه‌اندازی و بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت نیروکلر می تواند علاوه بر تهدید سودآوری شرکت و متضرر شدن سهامداران آن تحت تاثیر کاهش قیمت سهام در بازار سرمایه، می تواند به افزایش آمار بیکاری جامعه منجر شود.

در همین راستا تعدادی از سهامداران شرکت نیروکلر در نامه ای خطاب به اسحق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نسبت به عدم همکاری مسئولان استان اصفهان در جهت خودکفایی در تولید کلر مورد نیاز کشور و همچنین اشتغال زایی منطقه انتقاد کردند.

در خصوص مشکل اصلی در خصوص راه اندازی طرح توسعه این شرکت پیش تر مدیر عامل شرکت نیروکلر گفته بود ما همه مجوزهای مورد نیاز برای راه اندازی طرح افزایش ظرفیت نیروکلر از 40 تن به 95 تن را دریافت کردیم اما متاسفانه برق مورد نیاز این طرح هنوز به ما داده نشده است.

با توجه به این موضوع رئیس برق امور مشترکین برق منطقه ای استان اصفهان به خبرنگار تسنیم گفت: شرکت نیروکلر جهت راه اندازی طرح توسعه خود موفق به دریافت مجوز از برق منطقه استان اصفهان شده و در همین زمینه نیز قراردادهای دو طرفه ای منعقد شده است. بنابراین این شرکت مشکل قراردادی در زمینه دریافت برق ندارد.

شهریاری افزود: از نظر برق منطقه ای شرکت نیروکلر هم اکنون می تواند جهت کابل کشی و دریافت برق مورد نیاز خود اقدامات عملی و اجرایی لازم را انجام دهد اما گویا موضوعی که باعث متوقف شدن این پروسه شده مشکلاتی است که با هیات امنای شهرک صنعتی وجود دارد.

او ادامه داد: درست است که نیروکلر برای راه اندازی این طرح تنها با کمبود برق مواجه است اما این به معنای وجود مشکل مابین این شرکت و برق منطقه ای استان نیست. ما مجوز دریافت برق مورد نیاز را به آن ها داده ایم تا جهت کابل کشی اقدام کنند اما به نظر می رسد این شرکت برای راه اندازی طرح مورد نظر خود با سایر سازمان ها مشکلاتی دارد و همین امر موجب متوقف شدن راه اندازی طرح شده است.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24