Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ژورنالیستی اش نکنیم! هیچ کس یک دلار ٩ هزار تومانی نخریده! سکه ٣ میلیون و ٩٠٠ هزار تومانی هم همچنین البته مردانی که باید مهریه دهند، مجبورند چنین پول هایی هم بدهند! عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید، نرخ ۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومانی برای سکه آتی شایعه بوده و هیچ مرجع رسمی چنین نرخی را اعلام نکرده است...

یک نماینده مجلس: بانک مرکزی مرجع رسمی اعلام نرخ سکه آتی است

بورس24 : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید، نرخ ۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومانی برای سکه آتی شایعه بوده و هیچ مرجع رسمی چنین نرخی را اعلام نکرده است. 

محمد حسینی در گفت‌ و گویی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود، قیمت سکه در آینده به 3 میلیون و 900 هزار تومان برسد،اظهار داشت: هیچ مرجع رسمی چنین قیمتی را اعلام نکرده و هیچ خرید و فروشی هم با چنین قیمتی رخ نداده است، متاسفانه این عدد و رقم ها در فضای مجازی رقم می خورد و باعث تشدید اذهان عمومی می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: البته افزایش قیمت ها بعد از موضع گیری رئیس جمهور در مقابل آمریکا و بیانات شیطت آمیز رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا شکل گرفت، این تقابل تاثیر منفی بر فضای اقتصادی کشور داشت.

نماینده مردم تفرش در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه باید در فضای اقتصادی با دقت بیشتری عمل کرد، بیان داشت: انتظار می رود که مردم در برابر چنین شایعات و موارد دیگر تامل بیشتری داشته باشند و تا مرجع رسمی نرخ را اعلام نکردند نباید به آن دامن زد.

وی گفت: تا امروز در رابطه با سکه عدد و رقمی جدیدی از سوی مرجع رسمی اعلام نشده است و کسی با نرخ 4 میلیون سکه عرضه نکرده و کسی هم متقاضی آن نبوده است؛ بنابراین بر چنین نرخی صحه گذاشته نمی شود.

این نمایند مجلس، تاکید کرد: افزایش قیمت ها تحت تاثیر مسائل و مواضع سیاسی اخیر بوده است؛ اما روند افزایشی قیمت به رویه ثابت و رسمی تبدیل نشده و باید در این زمینه دقت شود.

حسینی در ادامه گفت‌ و گوبا اشاره به تهدیدات آمریکا و نگرانی مردم از آینده، گفت: مردم نگرانی هایی دارند و این نگرانی از شرایط اقتصادی در آینده باعث شده است، میزان تقاضا در بازار ارز و طلا افزایش یابد و قیمت ها افزایش پیدا کند.

وی با تاکید براینکه هیچ کس یک دلار 9 هزار تومانی و سکه 3 میلیون 900 هزار تومانی خریداری نکرده است، اظهار داشت: البته مردانی که باید مهریه دهند مجبورند به چنین نرخ هایی تن دهند.

این نماینده مجلس ادامه داد: حتی امروز دیگر کسی ریسک نمی کند، بر اساس پیش بینی غلط از آینده،نقدینگی و دارایی خود را به طلا تبدیل کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بانک مرکزی مرجع رسمی اعلامنرخ سکه آتی است، اظهار داشت: نباید به مباحث نگاه ژورنالیستی داد، اگر این رویه ادامه داشته باشد و شرایط کنونی بر فضای اقتصادی تثبیت می شود و شرایط پیچیده ای برای اقتصاد کشور رقم می خورد.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24