Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این حقوقی سال های متوالی در اداره نهاد اجرایی بازار سهام اثرگذار بود و در زمان محمد ابراهیم پورزرندی و مهدی قدمی مدیرعامل وقت خود توانست در هیات مدیره شرکت بورس نفوذ کند ، اما در سال های گذشته به دلیل ضعف های موجود رفته رفته اثرگذاری این حقوقی بزرگ در بازار سرمایه کمرنگ شد تا جایی که در مجمع اخیر تلاشی برای ورود مجدد به هیات مدیره بورس تهران نکرد... این امیدواری وجود دارد که با حضور مدیران جدید در گروه مالی ملت ، این حقوقی بزرگ و مشهور از حالت انفعال خارج شده و بتواند به جایگاه گذشته خود در بازار سهام برگردد...

درباره گروه مالی ملت...

بورس24 : روز یکشنبه همین هفته بود که بورس اوراق بهادار تهران مجمع سالانه خود را برگزار کرد و اعضای جدید هیات مدیره خود را شناخت.

در این مجمع بانک آینده، سرمایه گذاری توسعه ملی، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری ملی، کارگزاری بورس بیمه ایران، کارگزاری خبرگان سهام و گروه ارزش آفرینان پاسارگاد به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران انتخاب و معرفی شدند.

از هیات مدیره قبلی سرمایه گذاری صبا تامین ، سرمایه گذاری توسعه ملی و ارزش آفرینان پاسارگاد در اداره بورس تهران تثبیت شدند.

در میان اعضای هیات مدیره قبلی نام حقوقی سرشناسی همچون «گروه مالی ملت» به چشم می خورد.این حقوقی سه دوره متوالی عضو هیات مدیره بورس تهران بود ، شرکتی که اخیرا با برکناری مدیرعامل مواجه شده است.

این حقوقی سال های متوالی در اداره نهاد اجرایی بازار سهام اثرگذار بود و در زمان محمد ابراهیم پورزرندی و مهدی قدمی مدیرعامل وقت خود توانست در هیات مدیره شرکت بورس نفوذ کند ، اما در سال های گذشته به دلیل ضعف های موجود رفته رفته اثرگذاری این حقوقی بزرگ در بازار سرمایه کمرنگ شد تا جایی که در مجمع اخیر تلاشی برای ورود مجدد به هیات مدیره بورس تهران نکرد.

این امیدواری وجود دارد که با حضور مدیران جدید در گروه مالی ملت ، این حقوقی بزرگ و مشهور از حالت انفعال خارج شده و بتواند به جایگاه گذشته خود در بازار سهام برگردد.تامین سرمایه وابسته به این گروه که فقط 3000 میلیارد تومان منابع مالی ناشی از صندوق های سرمایه گذاری در اختیار دارد نیز در سال های گذشته نتوانسته سهم خود از بازارتامین مالی کشور را افزایش دهد و با تامین سرمایه های بزرگو فعالی همچون تامین سرمایه تمدن ، نوین و امین رقابت در خور توجهی داشته باشد ، این در حالی است که نقدینگی جذب شده توسط صندوق های سرمایه گذاری از مبلغ 150 هزار میلیارد تومان هم عبور کرده است!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24