Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سفیر اتریش گفت: اروپا آمادگی کامل برای همکاری بازرگانی، ترانزیت و ایجاد درآمد با ایران دارد و ما خواهان استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستیم. اتحادیه اروپا به دلیل قطع صادرات به ایران حدود ۱۰ میلیارد دلار متضرر شده است و...

درباره زیان ۱۰ میلیارد دلاری اتحادیه اروپا به خاطر قطع صادرات به ایران

بورس24 : سفیر اتریش گفت: اروپا آمادگی کامل برای همکاری بازرگانی، ترانزیت و ایجاد درآمد با ایران دارد و ما خواهان استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستیم. اتحادیه اروپا به دلیل قطع صادرات به ایران حدود ۱۰ میلیارد دلار متضرر شده است. 

اشتفان شلدز سفیر اتریش امروز در نشست هم اندیشی فعالان بخش خصوصی در تهران گفت: اروپا آمادگی کامل برای همکاری در زمینه بازرگانی، ترانزیت و ایجاد درآمد با ایران دارد و ما خواهان استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستیم.

سفیر اتریش در تهران افزود: ایران می‌ خواهد از یک کشور صرفا تجارت کننده به یک کشور صنعتی و از یک کشور مصرف کننده به یک کشور تولید کننده تبدیل شود و اروپا نیز این تعهد را می‌ دهد که از طریق آموزش و ایجاد ظرفیت‌ ها از این اقدام ایران حمایت کند.

سفیر اتریش اظهار داشت: مدیریت دانش و یادگیری مشترک نقش کلیدی دارد که باید با جدیت دنبال شود و ما ابزار‌های همکاری را در اختیار داریم که باید از آن‌ ها استفاده کنیم.

شلدز افزود: سیستم ارز‌های رمزی یکی از ظرفیت‌ های است، که فضای خود را پیدا کرده و در حال بالا آمدن از زیر زمین است. ایران نیز باید تلاش خود را برای شناخت و ورود به دنیای دیجیتال به کار بگیرد. 

شلدز با بیان اینکه اتحادیه اروپا خواهان باز شدن کانال‌ های مالی است گفت:اتحادیه اروپا به دلیل قطع صادرات به ایران حدود ۱۰ میلیارد دلار متضرر شده است.

منبع: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24