Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزن آمریکا در سیستم مالی و اقتصادی جهان بالاست، خیلی هر چه در توان داریم، می گذاریم، برای جلوگیری از فروپاشی این توافق ما معتقدیم که این توافق در راستای منافع امنیتی اروپا منطقه و جهان است. من نمی‌ توانم بگویم، که تلاش‌ های ما و دیگر طرف‌ ها برای این موضوع کافی خواهد بود، اما موضوعی که می‌ توان گفت: این است، که ما هر چه در توان داریم، انجام می‌ دهیم تا...

موگرینی: برای حفظ برجام تلاش می کنیم، اما...

بورس24 : فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در رابطه با توافق هسته‌ ای ایران گفت: با سرعت بالا در حال تلاش برای حفظ برجام هستیم.

وی ادامه داد: امروز نیز شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا به‌ روز رسانی قوانین مسدود کننده را که دو هفته پیش پارلمان اروپا مجوز آن را صادر کرده بود، به تصویب رساند؛ بنابراین برای حفظ برجام از سوی ما گام‌ هایی در حال برداشته شدن است. 

وی افزود: پیش‌ تر در وین نیز در مورد گام‌ های آتی با روسیه، ایران و چین در مورد کار‌های لازم در سطح فنی گفتگو کرده بودیم. به خصوص در مورد بخش بانکی، ایجاد یک کانال مالی و فروش نفت ایران صحبت لازم را انجام داده ایم.

وی در این باره که تا چه میزان نتایج این اقدامات را موفقیت آمیز می‌ داند، اظهار کرد: باید بگویم که این یک روند بسیار دشوار است. چرا که وزن آمریکا در سیستم مالی و اقتصادی جهان بر این موضوع تاثیر گذار است. اما مصمم هستیم تا توافق هسته‌ ای با ایران را حفظ کنیم.

او ادامه داد: ما معتقدیم که این توافق در راستای منافع امنیتی اروپا منطقه و جهان است. من نمی‌ توانم بگویم که تلاش‌ های ما و دیگر طرف‌ ها برای این موضوع کافی خواهد بود، اما موضوعی که می‌ توان گفت: این است که ما هر چه در توان داریم انجام می‌ دهیم، تا از فروپاشی این توافق جلوگیری کنیم و این کار را ادامه خواهیم داد. چرا که معتقدیم پیامد‌های این فروپاشی برای همه فاجعه بار خواهد بود.

موگرینی ادامه داد: در کنار عزم کامل اتحادیه اروپا ما شاهد تعهد چین، روسیه و دیگر بازیگر‌های بین المللی هستیم، که توافق‌ های خود را با ایران حفظ می‌ کنند.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24