Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پرداخت همراه و سرویس چاپک شروع به کار می کنند برای پرداخت همراه، پارتنر خارجی هم داریم آتی. پی با یک پارتنر خارجی اجرا می شود، این سلوشن بومی سازی شده و ما نماینده انحصاری شرکت...

مدیر عامل شرکت آتیه داده پرداز در مجمع: فعالیت هایمان گسترش پیدا خواهد کرد، برنامه های زیادی داریم

بورس24 : هم‌ اکنون مجمع شرکت آتیه داده پرداز در حال برگزاری است. 

امیر جلیلوند مدیر عامل شرکت در این مجمع، طی سخنانی گفت: ما برنامه های زیادی برای گسترش فعالیت خود داریم، آتی پی ( پرداخت همراه) و سرویس چاپک از جمله پروژه ها و برنامه هایی است، که اجرایی خواهد شد. 

به گفته او آتی پی با یک پارتنر خارجی اجرا می شود، این سلوشن بومی سازی شده و ما نماینده انحصاری شرکت K-wallet خواهیم بود، این اپلیکیشن در مرحله ورود به بازار قرار دارد، و هر زمان عملیاتی شود، قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی ساالیانه شرکت آتیه داده پرداز با حضور بیش از 75 درصدی سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد..

پروژه های جدید راه اندازی می شوند

در ابتدای این جلسه امیر جلیلوند مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: شرکت آتیه داده پرداز در حوزه خدمات پیامکی فعالیت می کند، شرکت آتیه داده پرداز به عنوان اولین و پرترافیک ترین ارائه دهنده بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه در سطح کشور فعالیت می کند، این مجموعه تلاش کرده تا بتواند در میان رقبای خود موفق تر عمل کند و محصولاتی مبتنی بر پراکسی، وب سرویس، پیام اس ام اس و پیام پرداز را ارائه نماید.

وی ادامه داد: شرکت آتیه داده پرداز به گسترش سبد محصولات و جایگزین کردن پلتفرم های جدید، توجه و تقویت روز افزون بخش نوآوری شرکت جهت توسعه مدل های کسب و کار، ارائه محصولات و خدمات نوین پرداخت بر پایه موبایل، ادامه توسعه و ارتقا پلتفرم چابک، افزایش ارائه راهکارهای خاص منظوره نرم افزاری با تکیه بر توانمندی فنی شرکت و ارائه محصولات و خدمات نوین بانکی استاندارد متمایز و با کیفیت از جمله استراتژی های 5 ساله شرکت به حساب می آیند.

وی افزود: ما در سال 97 سرویس چابک را توسعه خواهیم  داد، هر چند این سرویس در سال 96 نیز توسعه یافته است، این رویه در سال 97 همچنان ادامه می یابد، سرویس پیام کوتاه هر چه توسعه یابد تاثیر مستقیم بر رشد سودآوری شرکت می گذارد، در نتیجه باید به فکر توسعه و تحول محصولات شرکت باشیم.

وی با اشاره به آتی پی گفت: ما با یک شرکت آلمانی اتریشی همکاری کرده ایم و موفق شدیم تا آتی پی را راه اندازی کنیم، این شرکت به مراحل پایانی خود نزدیک است و به زودی خبرهای خوبی در این خصوص به سهامداران خواهد رسید، منظر اخبار خوب در این خصوص و اپلیکیشن این مجموعه باشید. ما رشد سودآوری خوبی از این محل را صاحب خواهیم شد.

جلیلوند با اشاره به برنامه های اتی شرکت گفت: افزایش توان رقابتی و تولید محصولات مبتنی بر تکنولوژی جدید، تنوع مطالعات شرکت به منظور شناسایی و سرمایه گذاری در حوزه جدید، توسعه کیفی محصولات، ایجاد نوآوری و بهبود فرآیند های تحقیق و توسعه، ایجاد واحد استراتژی و توسعه محصولات از جمله برنامه های آتی این مجموعه به حساب می آیند.

قرائت گزارش حسابرس

در ادامه جلسه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی را ارائه کرد.

گزارش حسابرسی شرکت بدون بند شرط بود.

پاسخ به سوالات سهامداران

در ادامه جلسه امید جلیلوند معاون مالی و اداری شرکت در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص افزایش سرمایه گفت: افزایش سرمایه شرکت اجرایی شده و چنانچه برنامه ای برای افزایش سرمایه باشد اطلاع رسانی می شود.

وی در مورد پروژه های شرکت پاسخ داد: پروژه های زیادی در شرکت در حال پیگیری است و هر کدام از این پروژه ها که تاثیر سود و زیانی بر صورت های مالی شرکت بگذارد مشخص خواهد شد و در صورت قطعیت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی می شود.

در پایان نیز به ازای هر سهم 42 تومان سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

اعضای هیئت مدیره کما فی السابق به فعالیت خود ادامه می دهند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24