Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست خبری شرکت کشت و دام قیام اصفهان صبح امروز برگزار شد.

کشت و دام قیام اصفهان به اهالی بازار سهام معارفه شد

بورس24 : قرار بر این است، که عرضه این سهم در روز دوشنبه صورت پذیرد و ۳۵ میلیون سهم (معادل ۱۰ درصد سهام کل شرکت) در این روز عرضه خواهد شد.

مرتهب مدیر عامل این شرکت در آغاز این نشست با اشاره به این مهم که صنعت کشاورزی در همه جای جهان یک صنعت حمایتی است و به همین خاطر سرمایه گذاران با خیال راحت به این صنعت روی می آورند، در ادامه گفت: ما هم با ورود به فرابورس می خواهیم، نقش بهتری را در تولید کشور ایفا کنیم.

او ادامه داد: مجموعه بخش کشاورزی ۱۵۰ هکتاری در اختیار دارد که ۱۶۰ هکتار آن به طور مداوم در حال کشت است.

وی افزود: آبیاری مجموعه هم از مدرن ترین سیستم های آبیاری جهان است و در زمینه تولید شیر نیز روزانه ۲۰۰ تن تولید داریم.

به گفته او روند تولیدات شرکت خود نشان دهنده روند روز افزون افزایش تولیدات است.

این مقام مدیریتی در کشت و دام قیام اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان رتبه نخست را در تولید شیر کشور داراست و ما سهم ۵ درصدی تولید شیر را در این استان به خود اختصاص داده ایم که در سطح این استان رتبه ای خوب و در کل کشور رتبه چندان قابل قبولی نیست.

وی تصریح کرد: برنامه های توسعه ای نیز خواهیم داشت، چون مجموعه ما مجموعه ای پایاست و به مناطق دیگر کشور برای طرح های توسعه ای نظر داریم.

او گفت: طرح توسعه ای دلفان نیز از این موارد است، که هم بایستی سرمایه گذاران جاذبه این کار را ایجاد کنند، و هم وامی که بتوانیم بگیریم.

مدیر مالی شرکت نیز در این شرکت برای نشان دادن توانایی های مجموعه چنین گفت: ما در مجموعه هم شیر داریم، هم گوشت و هم تلیسه پس می توانیم در مناطق مختلف بالانس ایجاد کنیم.

مرتهب مدیر عامل شرکت همچنین خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست گفت: افزایش نرخ شیر اعلام نشده اما به طور قطع قطعی شده است. وی تاکید کرد: فاصله ما با رقبا بسیار زیاد است و جایگاه سوم را در این صنعت در اختیار داریم و این مهمی است، که به راحتی در اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی قابل مشاهده است.

مدیر مالی شرکت نیز در رابطه با تغییر اعضای هیات مدیره شرکت گفت: این تغییرات صورت پذیرفته و در کدال نیز قابل مشاهده است.

مرتهب در این نشست در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تحریم ها بر عملکرد شرکت اینگونه گفت: ما کمترین آسیب را خواهیم دید. نمی گویم صفر اما کمترین میزان خواهد بود، و در زمینه صادرات نیز عملکرد مثبتی خواهیم داشت. دلار ۳۸۰۰ تومانی مبنای وارادات نهاده های دامی مجموعه است.

او ادامه داد: در یک سال گذشته ۴۰۰ راس دام صادرات داشته ایم و با توجه به اینکه این مهم امری تازه در سطح کشور است، در این زمینه به خوبی رو به جلو خواهیم رفت. در این راستا می توانم به صادرات ۱۰۰ راس دام به کشور ترکمنستان اشاره کنم، به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان.

وی خاطر نشان کرد: عرضه سهم دوباره پس از عرضه ده درصدی به رفتار بازار بستگی دارد و فعلا تنها همین ده درصد را در برنامه داریم.

او در رابطه تسهیلات بانکی مجموعه نیز گفت: ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی مجموعه است. به گفته او دام های مجموعه به خوبی مورد توجه کشورهای منطقه قرار گرفته است، به گونه ای که در ۲ سال گذشته صادرات دام های جدید و گوشتی به کشورهای عراق و افغانستان صورت پذیرفته است.

گفتنی است، امکان خرید این سهم برای هر شخص در روز عرضه ۷۰۰ سهم تعیین شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24