Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل پتروشیمی شازند با بیان این که صنایع نفت وگاز و پتروشیمی صنایع اصلی کشور است ، افزود: این صنایع نقطه محرک اقتصاد کشور محسوب می گردد که در سال های گذشته به دلیل فشارهای کشورهای خارجی امکان استفاده از تکنولوژی در این صنعت بسیار محدود شده است. در حال حاضر با توجه به شرایط حاکم بر جامعه برای این که بتوانیم بر این فشارها غلبه کنیم تصمیم بر این گرفته شد تا از توانمندی و پتانسیل شرکت های داخلی استفاده شود...

«شاراک» و «فاراک» تفاهم نامه امضا کردند

بورس24 : تفاهم نامه همکاری بین مجتمع پتروشیمی شازند و ماشین سازی اراک روزگذشته جهت ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت پتروشیمی شازند با حضور مدیر عامل پتروشیمی شازند ابراهیم ولدخانی و جعفر صفری مدیر عامل ماشین سازی اراک امضا شد.

در این جلسه مهندس ولدخانی مدیرعامل پتروشیمی شازند با بیان این که صنایع نفت وگاز و پتروشیمی صنایع اصلی کشور است ، افزود: این صنایع نقطه محرک اقتصاد کشور محسوب می گردد که در سال های گذشته به دلیل فشارهای کشورهای خارجی امکان استفاده از تکنولوژی در این صنعت بسیار محدود شده است. در حال حاضر با توجه به شرایط حاکم بر جامعه برای این که بتوانیم بر این فشارها غلبه کنیم تصمیم بر این گرفته شد تا از توانمندی و پتانسیل شرکت های داخلی استفاده گردد.

وی ادامه داد: شرکت ماشین سازی اراک یکی از شرکت های توانمند و فعال کشور است که در حوزه های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه دارای تخصص می باشد، این شرکت ماشین آلات و ابزاری در اختیار دارد که در خاورمیانه منحصر به فرد بوده است.

وی گفت: با امضای این تفاهم نامه ماشین سازی اراک به ارائه خدمات و توانمندی های خود با لحاظ نمودن شرایط کیفی و بازار رقابتی مطابق نیاز و درخواست شرکت پتروشیمی شازند در زمینه توسعه و ساخت و تامین تجهیزات ثابت مورد نیاز و همچنین تعمیرات اساسی آن اقدام خواهد نمود و این عمل می تواند در سایر پتروشیمی ها و پالایشگاه های کشور نیز تسری یابد.

در ادامه این نشست صفری مدیر عامل مجموعه کارخانجات ماشین سازی اراک گفت:ماشین سازی اراک سابقه بیش از 50 سال در زمینه تجهیزات نفت وگاز و پتروشیمی دارد و سهم عمده و اساسی و حیاتی در تمام پالایشگاه ها و قریب به اتفاق پتروشیمی های کشور داشته است. این مجموعه عظیم صنعتی تنها مجموعه ای در ایران و منطقه است که با توجه به دارا بودن گروه های مختلف تولیدی امکان تولید از پردازش مواد خام، ذوب، ریخته گری و ... و تبدیل آن به محصول نهایی من جمله تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، شیرآلات و تجهیزات سرچاهی، دیگ های بخار و پل های فلزی را داراست و بسیار مفتخریم که با امضا این تفاهم نامه ساخت و تامین تجهیزات ثابت و طرح توسعه یا تعمیرات اساسی مورد نیازپتروشیمی شازند را در داخل ماشین سازی اراک انجام می دهیم و جهت تسری این کار در توسعه ملی در کنار تمام صنایع به ویژه صنایع استان در راستای پیشبرد اهداف صنعتی هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24