Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پوری‌حسینی گفت: مقاومت‌ها در برابر واگذاری‌ها و اصل ۴۴ کاهش یافته است.

رئیس سازمان خصوصی سازی: مقاومت‌ها در برابر واگذاری‌ها کمتر شده است

بورس24 : میرعلی اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه بخش خصوصی محرک اقتصاد کشور است گفت: اگر بخش خصوصی را باور کنیم، می توان به کم شدن حجم و نقش دولت در اقتصاد امیدوار بود.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: در حال حاضر فضای بهتری برای اجرای خصوصی سازی در کشور وجود دارد و مقاومت‌ها در برابر واگذاری ها و اصل ۴۴ کاهش یافته است. همچنین همراهی بیشتری را میان دستگاه‌ها اجرایی برای واگذاری‌های دولت شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: البته این موضوع به این معنا نیست که با هیچ مشکلی در راستای واگذاری سهام دولت مواجه نیستیم و این در حالی است که کماکان برخی از افراد مقاومت هایی را در این زمینه از خود بروز می دهند که به عنوان نمونه می توان از تلاش برخی افراد برای خروج نام برخی از شرکت ها از لیست واگذاری های دولت یاد کرد.

پوری حسینی با اشاره به اینکه در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی خلاء قانونی احساس نمی شود، گفت: این قانون از جمله قانون‌های پیشرفته کشور است؛ بنابراین در این خصوص، ضرورت و نیازی جهت تصویب قانون جدید از سوی مجلس احساس نمی‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: البته در این میان اظهار نظر اشتباه برخی از نمایندگان مجلس که ناشی از عدم اطلاع آنها از ساز و کار واگذاری‌ها است، گاهاً مشکلاتی را در راستای اجرای خصوصی سازی ایجاد کرده که امیدواریم این مشکلات در راستای واگذاری سهام دولت برطرف شود.

منبع: خصوصی سازی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24