Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران علت افزایش قیمت مسکن را به شکلی متفاوت از کارشناسان تجزیه و‌تحلیل کرد. مصطفی قلی خسروی می گوید: جهش صورت گرفته در قیمت مسکن، فقط و فقط ناشی از جو روانی موجود در بازار است. یک استرس از اواخر سال گذشته در بازار ملک بوجود آمد و باعث ایجاد هیجان در خریداران و متقاضیان شد و در نتیجه تقاضای خرید را افزایش داد؛ از آن طرف فروشنده ها نیز در مواجهه با رشد تقاضا قیمت ها را بالا بردند.

علت افزایش قیمت مسکن از نگاه رییس املاکی‌ها

بورس24 : رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران علت افزایش قیمت مسکن را به شکلی متفاوت از کارشناسان تجزیه و‌تحلیل کرد.
مصطفی قلی خسروی می گوید: جهش صورت گرفته در قیمت مسکن، فقط و فقط ناشی از جو روانی موجود در بازار است. یک استرس از اواخر سال گذشته در بازار ملک بوجود آمد و باعث ایجاد هیجان در خریداران و متقاضیان شد و در نتیجه تقاضای خرید را افزایش داد؛ از آن طرف فروشنده ها نیز در مواجهه با رشد تقاضا قیمت ها را بالا بردند.
خسروی با بیان این که بازار مسکن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون سه دوره جهش قیمت را به خود دیده است افزود: در سال های ۶۸ و ۸۶ و ۹۲ قیمت مسکن در تهران با رشد شدید و فشار زیاد بر تقاضا روبرو شد و الان نیز توان خرید مسکن بار دیگر به شدت کاهش پیدا کرده است.
رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران از دولت روحانی خواسته، طرحی همچون مسکن مهر برای عرضه انبوه واحدهای مسکونی ارزان قیمت برای کم درآمدها به اجرا دربیاورد تا بلکه جو روانی بازار ملک تحت تاثیر این طرح به سمت آرام شدن قیمت ها چرخش کند.
دولت روحانی و بخصوص وزیر راه و شهرسازی منتقد سرسخت مسکن مهر است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24