Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : نفت خام در بورس عرضه می شود ؛ این خبر را دیروز معاون اول رئیس جمهور در مراسم روز ملی صنعت و معدن اعلام کرد. اسحاق جهانگیری در جمع ده ها صنعتگر گفت : با کشورهای دوست خود گفتگو کرده ایم و راه های فروش نفت خود را باز کرده ایم. نفت خام ایران در بورس داخلی عرضه خواهد شد و بخش خصوصی، شفاف نفت بخرد صادر کند. به میزانی که نیاز داشته باشیم، بخش خصوصی در تناژهای مختلف وارد عرصه شده است. الان هم روزی ۶۰ هزار بشکه نفت در بورس خریداری می شود؛ اما می توانند برای صادرات حضور یابند. برنامه ما این است که در کاهش فروش نفت خود، حتما کاری کنیم که آمریکایی ها را به شکست بکشانیم. این در دولت و وزارت نفت برنامه ریزی شده است و مطمئنیم که نفت را در حد نیاز خواهیم فروخت. بدون تردید فعالان اقتصادی از شفاف شدن معاملات نفت به عنوان ارزآورترین صنعت کشور استقبال می کنند ، اما واقعا چقدر این کار شدنی است و اساسا چقدر اراده جدی برای شفافیت معاملات نفتی وجود دارد؟ تصویر زیر تابلوی راه اندازی معاملات بین المللی نفت در بورس کالای ایران را نشان می دهد که چهارم آبان ٨٨ در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد افتتاح شده است ، تابلویی که به امضای مسعود میرکاظمی وزیر نفت وقت و سید شمس الدین حسینی وزیر وقت اقتصاد و رئیس شورای عالی بورس آن روزها رسیده است.حالا حدود ٩ سال از آن افتتاحیه پرطمطراق می گذرد؟آیا نفت ما به بورس آمده!؟چقدر نفت در بورس در این سال های متمادی عرضه شده؟قضاوت با شما!

معامله نفت در بورس! چقدر این حرف حقیقت دارد؟

بورس24 : نفت خام در بورس عرضه می شود ؛ این خبر را دیروز معاون اول رئیس جمهور در مراسم روز ملی صنعت و معدن اعلام کرد.

اسحاق جهانگیری در جمع ده ها صنعتگر گفت : با کشورهای دوست خود گفتگو کرده ایم و راه های فروش نفت خود را باز کرده ایم. نفت خام ایران در بورس داخلی عرضه خواهد شد و بخش خصوصی، شفاف نفت بخرد صادر کند. به میزانی که نیاز داشته باشیم، بخش خصوصی در تناژهای مختلف وارد عرصه شده است. الان هم روزی ۶۰ هزار بشکه نفت در بورس خریداری می شود؛ اما می توانند برای صادرات حضور یابند. برنامه ما این است که در کاهش فروش نفت خود، حتما کاری کنیم که آمریکایی ها را به شکست بکشانیم. این در دولت و وزارت نفت برنامه ریزی شده است و مطمئنیم که نفت را در حد نیاز خواهیم فروخت.

بدون تردید فعالان اقتصادی از شفاف شدن معاملات نفت به عنوان ارزآورترین صنعت کشور استقبال می کنند ، اما واقعا چقدر این کار شدنی است و اساسا چقدر اراده جدی برای شفافیت معاملات نفتی وجود دارد؟

تصویر زیر تابلوی راه اندازی معاملات بین المللی نفت در بورس کالای ایران را نشان می دهد که چهارم آبان 88 در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد افتتاح شده است ، تابلویی که به امضای مسعود میرکاظمی وزیر نفت وقت و سید شمس الدین حسینی وزیر وقت اقتصاد و رئیس شورای عالی بورس آن روزها رسیده است.حالا حدود 9 سال از آن افتتاحیه پرطمطراق می گذرد؟آیا نفت ما به بورس آمده!؟چقدر نفت در بورس در این سال های متمادی عرضه شده؟قضاوت با شما!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24