Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در هفته های آینده این عرضه ها را به چند برابر خواهیم رساند تقاضای واقعی برای شرکت های پالایشی داخلی، باشد، اگر... نفت خام را هم به این بورس می آوریم مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، درباره اخبار مرتبط با عرضه میعانات گازی و نفت خام در بورس انرژی در سخنانی گفت...

یک مقام مسئول در شرکت نفت: عرضه میعانات گازی در بورس انرژی از امروز افزایش یافت

بورس24 : مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران درباره اخبار مرتبط با عرضه میعانات گازی و نفت خام در بورس انرژی در سخنانی گفت: «بدلیل افزایش تقاضای داخلی میعانات گازی و با همکاری شرکت ملی پالایش و پخش، عرضه میعانات گازی در بورس انرژی را از امروز افزایش داده ایم و در هفته های آینده نیز چند برابر می کنیم.» 

سعید خوشرو همچنین در خصوص عرضه میعانات گازی در رینگ صادراتی اضافه کرد: «عرضه میعانات گازی در رینگ صادراتی با تسویه ارزی از مدت ها قبل انجام می شده که استقبالی نشده و هیچ معامله ای هم انجام نشده است.»

وی درباره اخبار منتشره شده در خصوص عرضه نفت خام در بورس انرژی نیز گفت: «در صورت وجود تقاضای واقعی برای شرکت های پالایشی داخلی، حتی اگر توان پالایشی اندکی داشته باشند، نفت خام عرضه می کنیم، که این نفت خام، مختص مصرف در پالایشگاه های داخلی است و کارکرد صادراتی ندارد.»

خوشرو توانایی پالایشی و مالی شرکت های داخلی را شرط فروش نفت خام به آنها اعلام کرد: «قبل از فروش نفت خام به پالایشگرهای داخلی، هم توانایی های پالایشی و هم توانایی های مالی آن شرکت به دقت بررسی می شود.»

به گفته او بارگیری میعانات گازی بوسیله تانکر از طریق انبار شهید رجایی که در مجاورت پالایشگاه ستاره خلیج فارس قرار دارد. انجام می شود. بارگیری میعانات گازی بوسیله تانکر از عسلویه فعلا امکان پذیر نیست، هر چند برنامه هایی برای آن وجود دارد.

به گفته او تعدادی از واحدهای کوچک پالایشی از میعانات گازی برای تولید فراورده استفاده می کنند

مصاحبه: رضا زندی / عصر ایران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24