Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل ایران خودرو دیزل از سهم ٣٠ درصدی این شرکت در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری خبر داد و گفت:‌ در سال جاری حدود ١۵ هزار دستگاه و تا پایان اجرای طرح نیز بیش از ۶٠ هزار دستگاه خودرو تجاری تولید و وارد ناوگان تجاری کشور خواهیم کرد.

نوسازی بیش از ۶٠ هزار خودرو تجاری توسط ایران خودرو دیزل

بورس24 : علیرضا ساجی با بی سابقه خواندن طرح نوسازی ناوگان تجاری در تاریخ صنعت کشور و با اشاره به نقش کلیدی ایران خودرو دیزل در آن گفت: با اجرایی شدن طرح در سال جاری، این شرکت حدود 15 هزار خودرو را تولید و در اختیار ناوگان حمل و نقل تجاری قرار خواهد داد.

وی با اشاره به برنامه تولید آریسان در ایران خودرو دیزل تصریح کرد: امکان افزایش ظرفیت تولید این محصول در سال جاری تا 20 هزار دستگاه وجود دارد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به شرایط تحریم در سال جاری، توانایی و ظرفیت این شرکت برای داخلی سازی محصولات در مقایسه با سایر تولیدکنندگان را بالا ارزیابی کرد و گفت: قوای محرکه محصولات توسط شرکت های زیرمجموعه از جمله ایدم، چرخشگر، محورخودرو و قطعات خاور با درصد بالای ساخت داخل تولید می شود، بنابراین در شرایط تحریم نیز مشکل زیادی در تامین نخواهیم داشت.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده، دو مدل از محصول واگن هود را در چرخه ناوگان فرسوده وارد خواهیم کرد که این موجب افزایش تیراژ تولید محصولات شرکت های زیرمجموعه و تامین کنندگان ایران خودرو دیزل خواهد شد.

ساجی کاهش تعداد تولید در سال گذشته را ناشی از تمرکز بر ارتقای کیفیت و اجرای برنامه های بهبود محصولات با همکاری شرکت های صاحب تکنولوژی دانست و گفت: در سال جاری تولید در این شرکت رونق گرفته و محصولات با استانداردهای آلایندگی یورو 4 تولید و عرضه می شود. وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون با تامین قطعات مورد نیاز، تولید به شرایط نسبتا مطلوبی رسیده و در نیمه نخست سال موفق خواهیم شد اهداف تعیین شده را محقق کنیم.

وی احیای جایگاه ایران خودرو دیزل به عنوان نخستین تجاری ساز ایران را هدف اصلی این شرکت عنوان کرد و گفت: موفقیت های زیادی در این مسیر کسب کرده ایم.

ساجی درباره اعمال استانداردهای 85 گانه گفت: بسیاری از استانداردها در محصولات جاری ایران خودرو دیزل پیاده سازی شده و طبق برنامه زمانبندی که از سوی سازمان استاندارد تعیین شده،‌ در تلاش هستیم تا موارد باقی مانده را نیز اعمال کنیم.

وی خطاب به همه ذینفعان از جمله سهامداران،‌ مشتریان و کارکنان گفت: ایران خودرو دیزل تنها تجاری سازی است که با در اختیار داشتن ظرفیت و تخصص لازم، با قدرت و راحت تر از دیگران توان مقابله با شرایط تحریم و محدودیت های مالی و ارزی را خواهد داشت.

منبع: ایکوپرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24