Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل بانک سپه از واگذاری ۴۰ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری امید متعلق به بانک سپه خبر داد... گمانه زنی ها از ارزشگذاری ١٠٠٠ تومانی هر سهم «وامید» توسط یک تامین سرمایه حکایت دارد...

مدیرعامل بانک سپه : سرمایه گذاری امید را می فروشیم!

بورس24 : مدیرعامل بانک سپه از واگذاری ۴۰ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری امید متعلق به بانک سپه خبر داد.

محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و کمک و حمایت از تولیدات داخلی همچنین تأکید ریاست جمهوری و وزیر امور اقتصاد و دارایی برای واگذاری سهام شرکتهای تابعه و در اجرای قانون رفع موانع تولید اظهار داشت: با تصویب هیات مدیره بانک سپه در مرحله اول ۴۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان یکی از ده شرکت بزرگ بورس اوراق بهادار متعلق به بانک سپه واگذار می شود.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه این بانک اهتمام ویژه ای برای واگذاری سهام شرکت سرمایه گذاری امید دارد افزود: پس از تعیین قیمت کارشناسی سهام این شرکت و طبق ضوابط و مقررات ناظر؛ واگذاری سهام شرکت سرمایه‌گذاری امید صورت خواهد گرفت.

واگذاری هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال اموال مازاد بانک سپه در سال گذشته

رییس هیات مدیره بانک سپه در خصوص واگذاری املاک مازاد این بانک نیز اظهار داشت:بانک سپه تمام تلاش خود را برای واگذاری صحیح و در چهارچوب قانون املاک مازاد خود بکار گرفته و در این راه اقدامات ارزنده ای نیز انجام شده است.

وی واگذاری ۱۳۰ رقبه املاک مازاد (واحد شمارش املاک) در سال گذشته به ارزش بیش از یک هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال را از جمله اقدامات مهم بانک سپه در این راستا عنوان کرد و اظهار داشت: این روند در سال ۹۷ نیز ادامه داشته و تا کنون طی سه ماه سال جاری ۶۷ رقبه از املاک مازاد بانک به ارزشی بالغ بر ۵۶۳ میلیارد ریال واگذار شده است.

چقازردی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از هر سه درگاه پیش بینی شده یعنی برگزاری مزایده سراسری توسط بانک؛ برگزاری مزایده سراسری از طریق شرکت فام (شرکت فروش اموال مازد بانکها) و برگزاری مزایده استانی اموال مازاد بانک سپه در سال جاری نیز به سرعت و در چهارچوب قانون واگذار خواهد شد.

مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت : این بانک بطور متوسط هر ماه از یکی از درگاههای بیان شده یک مزایده سراسری برای واگذاری اموال مازد خود برگزار خواهد کرد.

منبع : ایلنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24