Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تعادل در بازار اقتصاد وابسته به عرضه و تقاضا است خرید ٧ میلیون قطعه سکه از بانک مرکزی بی سابقه بود نرخ ارز و سکه در ۶ ماهه دوم سال کاهش می یابد نعمت الله ترکی، در سخنانی گفت: در ۶ ماهه دوم سال شاهد اتفاقات جدیدی در کاهش نرخ ارز و سکه خواهیم بود، که در زمان خود به آن می‌ پردازیم...

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران: منابع مالی و اقتصادی ما وابسته به نفت نیست!

بورس24 : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تشریح اقدامات انجام شده دولت برای ایجاد تعادل و کنترل بازار در حوزه های مختلف ارز و سکه، گفت: خرید هفت میلیون قطعه سکه در تاریخ بانک مرکزی بی‌ سابقه است. 

نعمت الله ترکی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: تعادل بازار اقتصاد وابسته به عرضه و تقاضا است، که در طول سال‌ های اخیر هیچ وقت در زمینه خرید ارز و طلا سابقه نداشته که 7 میلیون قطعه سکه از بانک مرکزی خریداری شود. 

وی با اشاره به اینکه باید در بحث عرضه و تقاضا وقتی دچار مشکل شویم، بازار کمی متشنج می شود خاطر نشان کرد: مردم باید مدیریت کنند تا برای نیاز خود از بازار تقاضا داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: باید به صورت شفاف مشخصات این کالاها در دسترس قرار گیرد که البته بر اساس اعلام وزیر صنعت بیش از دو تا سه هزار کالا نیاز به واردات ندارد، چون تولیدات داخلی و تولید ملی در این زمینه پاسخگوی نیاز مردم است.

ترکی ادامه داد: اکنون کالاهایی با کیفیت داخلی در 17 هزار واحد صنفی در استان تهران تولید می‌ شود و بیش از 600 هزار واحد صنفی در تهران فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در این زمینه مردم کمک و مدیریت کنند، خاطر نشان کرد: در 6 ماهه دوم سال شاهد اتفاقات جدیدی در کاهش نرخ ارز و سکه خواهیم بود که در زمان خود به آن می‌ پردازیم. 

 ترکی با اشاره به اینکه منابع مالی و اقتصادی ما وابسته به نفت نیست، یادآورشد: 2 هزار و 800 میلیارد تومان بودجه برای استان تهران در نظر گرفته و هزار و 500 میلیارد تومان تاکنون به استان تهران پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان بودجه نفتی در سال 96 در بخش عمران تزریق شد که 2 هزار و 500 میلیارد تومان به شهرداری‌ ها و 2 هزار و 500 میلیارد تومان به دهیاری‌ ها اختصاص پیدا کرد و امیدواریم در سال 97 اعتبارات بیشتری به این حوزه اختصاص یابد.

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24