Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

خبری خوش درباره نماد، های وب در راه است؟ گروه اطلاع رسانی سهامداران های وب، به کار خود پایان داد. این خبری بود، که در این گروه تلگرامی به عنوان آخرین پست توسط مدیر عامل شرکت منتشر شد. با توجه به این مهم که یکی از انتقادها به این شرکت، عدم اطلاع رسانی از طریق کدال بود، این خبر امیدها را به بازگشایی نماد این سهم که از رشد بازار نیز عقب مانده بیشتر کرده است. همچنین در برخی خبرها نیز آمده است، که حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس در سخنانی گفته: روز چهارشنبه اطلاعیه بازگشایی های وب منتشر خواهد شد و شاید نماد روز شنبه بازگشایی شود، اما قطعا روز چهارشنبه اطلاعاتی در مورد این سهم منتشر خواهد شد...

توقف فعالیت اطلاع رسانی گروه تلگرامی منتسب به سهامداران های وب

بورس24 : گروه اطلاع رسانی سهامداران های وب، به کار خود پایان داد.

این خبری بود، که در این گروه تلگرامی به عنوان آخرین پست منتشر شد، و با توجه به این مهم که یکی از انتقادها به این شرکت، عدم اطلاع رسانی درست بود، این خبر امیدها را به بازگشایی نماد این سهم که از رشد بازار نیز عقب مانده بیشتر کرده است. 

همچنین در برخی خبرها نیز آمده است، که حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس در سخنانی گفته: روز چهارشنبه اطلاعیه بازگشایی های وب منتشر خواهد شد. 

و شاید نماد روز شنبه بازگشایی شود، اما قطعا روز چهارشنبه اطلاعاتی در مورد این سهم منتشر خواهد شد. 

پیام مدیر عامل های وب درباره پایان کار گروه تلگرامی:  

این گروه بعد از بسته شدن نماد در آبان ماه و با هدف اطلاع رسانی به سهامداران از نحوه پیگیری شرکت برای باز شدن نماد، تشکیل گردید.

بنده و تمام همکارانم تلاش کردیم، که با تمام توان و به دور از هر گونه تنش و مشکل نسبت به شفاف سازی مسیر و پاسخگویی به سوالات اقدام نماییم.

قطعا در این مسیر اشتباهات و کاستی هایی وجود داشته است، که تلاش می کنیم، با درس گرفتن از آنها در آینده به نحو مطلوب تری عمل نماییم.

تمام تلاش ما پاسخ صحیح و صادقانه به ابهامات و سوالات بوده است و در این مسیر به هیچ وجه قصد دخالت در مسیر طبیعی بازار را نداشته ایم.

متاسفانه پیگیری های شرکت در مدت زمان معقول و مورد انتظار سهامداران به نتیجه نرسیده است، که اینجانب از این بابت از شما پوزش می طلبم، اما در عین حال اطمینان می دهم، که در این مسیر کوتاهی نکردیم و هر چه در توان داشتیم صرف به سرانجام رساندن موضوع در کمترین زمان ممکن کردیم.

با تمام این موارد کماکان از همه عزیزان صمیمانه و برادرانه خواهش و درخواست می کنم، تا همچون گذشته صبور باشند و بهانه بدست بدخواهان ندهند تا با توکل به خدا مشکلات پایان یابد.

اینک که عده ای از سهامداران به تشخیص خود و بر خلاف نظر شرکت، قصد بیان اعتراض خود را از مسیرهایی غیر از مسیرهای تعریف شده توسط سازمان بورس را دارند و بیم آن وجود دارد که از این گروه برای اهدافی غیر از آنچه مورد نظر شرکت از تشکیل آن بوده است، استفاده گردد، لذا به منظور جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه مشکلی ناشی از این تصمیم، از ساعت ١٢شبنسبت به منحل نمودن این گروه اقدام خواهیم کرد.

امیدوارم تمام عزیزان در قضاوت خود از این تصمیم، مشکلات شرکت را مد نظر قرار دهند.

قطعا همچون گذشته تمام اطلاع رسانی های لازم از مسیرهای مشخص شده و قانونی به اطلاع سهامداران عزیز خواهد رسید و تلاش خواهد شد تا شکافی از این بابت بین شرکت و سهامداران بوجود نیاید.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار 

سید ایمان میری

دوم تیر ماه 1397 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24