Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

باعث تأسف است، که سیف حرف کارشناسی نمی زند رئیس کل اسبق بانک مرکزی، درباره اظهار نظر رئیس‌ جمهور و رئیس‌ کل بانک مرکزی، مبنی بر اینکه گرانی‌ های اخیر روانی است، گفت: روانی بودن این وضع از آن حرف‌ هایی است که...

رئیس کل اسبق بانک مرکزی: مردم این روزها می بینند، دارایی‌ شان، صبح به صبح که بیدار می‌ شوند، همچون کوه یخی آب شده!

بورس24 : رئیس کل اسبق بانک مرکزی درباره اظهار نظر رئیس‌ جمهور و رئیس‌ کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه گرانی‌ های اخیر روانی است، گفت: روانی بودن این وضع از آن حرف‌ هایی است که جای تفسیر زیادی دارد و عجیب است و البته باعث تأسف است، که دوست خوبی مثل آقای سیف که کارشناس هم است، به جای حرف کارشناسی، فنی و علمی از تعابیر فاقد چارچوبی همانند روانی بودن شرایط استفاده کند. 

طهماسب مظاهری ادامه داد: اگر بگوییم، اثر روانی تورم‌ ها ایجاد چنین شرایطی است؛ کاملاً درست است، به این معنا که عکس‌ العملطبیعی مردم برای حفظ ارزش دارایی‌ شان و اینکه صبح به صبح بیدار می‌ شوند و می‌ بینند سرمایه‌ شان مانند یخی در آفتاب در حال آب شدن است، روانه کردن نقدینگی به یک بازار است.

او گفت: قاعدتاً تحلیل درستی خواهد بود و این فطرت طبیعی انسان است، که بخواهد دارایی و سرمایه خود را به هر شکلی حفظ کند، آن هم سرمایه‌ ای که در تورم‌ های این چنینی در حال از بین رفتن است.

وی ادامه داد: کاش آقای روحانی و آقای سیف صداقت داشته باشند و اگر منظورشان چنین تأثیر روانی است، آن را توضیح دهند اما اگر منظور از روانی بودن گرانی‌ های اخیر عدم تعادل روانی کسانی است، که برای حفظ ارزش دارایی خود اقدام به خرید ارز، کالا یا هر چیز دیگری می‌ کنند، کاملاً بی‌ انصافی است.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24