Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سید مهدی علم الهدی معاون پذیرش و ناشران فرابورس در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ اعلام کرد: سازمان فرابورس در حال آماده سازی شرکت های جدیدی است تا با توجه به موقعیت مثبت بازار و ورود نقدینگی های جدید مورد عرضه اولیه قرار گیرند تا سهمی در جذب این نقدینگی داشته باشند...

اقدام فرابورس برای جذب نقدینگی / سه شرکت در فهرست عرضه قریب الوقوع قرار گرفتند

بورس24 : بازار سرمایه این روزها به مقصد اصلی سرمایه گذاری مبدل شده است. پس از آن که از نیمه دوم سال 96 شاهد ورود نقدینگی به بازارهای پول، ارز و سکه بودیم این روزها گویا نوبت به بازار سرمایه رسیده است. با اشباع بازار ارز و سکه توجه نقدینگی سرگردان جامعه به بازار سهام معطوف شده و آمارهای معاملات بورس اوراق بهادار در هفته های گذشته مهر تائیدی بر این ادعاست.

بسیاری از مدیران و مسئولان عالی رتبه کشور نیز در روزهای اخیر به جذب نقدینگی از طریق بازار سرمایه و اثرات مثبت آن بر بخش مولد اقتصادی تاکید داشتند و حتی بنابر اظهارات نوبخت، روسای سه قوه جلسه ای را با محوریت حمایت از بازار سرمایه ترتیب داده اند.

اما حالا که بازار سهام پس از مدت ها مورد اقبال واقع شده و احتمالا آبستن وقایع و رویدادهای مثبت و مطلوب برای سرمایه گذاران است سازمان های مربوط به بازار سرمایه چه تدابیری برای بهبود روند بازار در نظر دارند؟ آیا برنامه ای وجود دارد تا نقدینگی جدیدی که وارد بازار سرمایه شده ، علاوه بر سهام فعال در بازار جذب سهام جدید و عرضه های اولیه شود؟

قرار گیری سه شرکت در صف اول عرضه اولیه

سید مهدی علم الهدی معاون پذیرش و ناشران فرابورس در گفت و گو با خبرنگار بورس24 اعلام کرد: سازمان فرابورس در حال آماده سازی شرکت های جدیدی است تا با توجه به موقعیت مثبت بازار و ورود نقدینگی های جدید مورد عرضه اولیه قرار گیرند تا سهمی در جذب این نقدینگی داشته باشند.

او افزود: در تلاش هستیم تا از هفته آینده کم کم عرضه های اولیه را انجام دهیم. در حال حاضر شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، پتروشیمی غدیر و یکی از زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان در اولویت عرضه در فرابورس قرار دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این شرکت ها شرکت های دیگری نیز هستند که در نوبت عرضه اولیه قرار دارند. به محض نهایی شدن امور مربوط به آماده سازی برای عرضه اولیه این شرکت ها نیز در ماه های آینده وارد بازار سرمایه خواهند شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24