Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

گفتند، چه خوب که سرمایه مردم به سمت بورس هدایت شده است درباره چگونگی حمایت از بازار سرمایه نیز بحث شد سخنگوی دولت، از برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قوای سه‌ گانه در دفتر رئیس‌ جمهور خبر داد و گفت: این جلسات ادامه خواهد داشت و بحث امروز در خصوص حمایت از بازار سرمایه و بورس بود...

نوبخت: جلسه امروز سران سه قوه با محوریت حمایت از بازار سرمایه و بورس برگزار شد

بورس24 : دومین جلسه شورای عالی اقتصادی سه قوه صبح امروز - سه شنبه - برای مدیریت شرایط تحریم و چگونگی حمایت از بازار سرمایه و بورس با حضور سران قوا در دفتر رییس جمهوری تشکیل شد. 

محمد باقر نوبخت امروز در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای پاسخگویی به ضرورت هایی که فضای جدید تحریمی در کشور ایجاد می کند، نیاز است قوا در یک هماهنگی نزدیک و مستمر مسائل را رصد و تصمیمات مناسبی را اتخاذ کنند تا بتوان با توجه به توانمندهای داخلی نسبت به مدیریت شرایط تحریمی اقدام کنیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: دومین جلسه شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه صبح امروز از ساعت هشت و 30 دقیقه با حضور سران قوا و نمایندگان آنها در دفتر رییس جمهوری برگزار شد. 

نوبخت اظهار داشت: امروز در این جلسه چگونگی حمایت از بازار سرمایه و بورس مورد بحث قرار گرفت؛ اعلام شد که هفته گذشته اتفاق خوبی افتاد و به جای این که نقدینگی موجود به سمت ارز یا طلا متمرکز شود و تقاضای غیر واقعی بر روی این دو کالا ایجاد کند، نقدینگی معطوف به بازار سرمایه شد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم نقدینگی موجود را در راستای حرکت به سمت تولید ببریم، نافع خواهد بود ولی اگر متاسفانه به سمت تقاضا برود، عدم تعادل عرضه و تقاضا را ایجاد می کند.

نوبخت تصریح کرد: نیازمند حمایت عملی همه قوا برای این قبیل اقدامات هستیم که شورای عالی اقتصادی سران قوا در این بحث متمرکز شد تا یک سیاست مناسب و سنجیده با رایزنی همه مسئولین اتفاق بیافتد و از دولت شنیده شود که قوه مقننه و قضاییه همان سیاست را تاکید کنند و رهبری نیز اعلام فرمودند از سیاست های این شورا حمایت خواهند کرد.

منبع: سنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24