Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نشست خبری مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی امروز برگزار شد.

ثبت نام الزامی کلیه فعالان بازار سهام در یک سامانه جدید

بورس24 : حسین فهیمی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در نشست خبری امروز خود در سخنانی گفت: زین پس با کمک اصحاب رسانه می خواهیم شفاف تر از قبل شویم.    

به گزارش خبرنگار بورس24 ، وی ادامه داد: پس از مجمع برگزار شده شرکت و انتخاب اعضای هیات مدیره، برنامه جدیدی برای خدمات این شرکت صورت پذیرفت، که سامانه سجام (سامانه اطلاعات مشتریان) در این بین مستقر و عملیاتی شده است. 

وی خاطر نشان کرد: به کمک این سامانه به طور قطع خواهیم توانست، اقدامات بسیار خوبی را به پیش ببریم. این سامانه پیش نیاز بسیاری از سامانه ها خواهد بود و از دو روز پیش سامانه ثبت نامش آغاز شده است.

به گفته او هر شخص حقیقی و حقوقی با یک بار ثبت نام در این سامانه خواهد توانست، وارد باشگاه مشتریان شود و دیگر نیازی به شناسایی های مکرر نخواهد داشت.

فهیمی اضافه کرد: به موجب این اتفاق کلیه فعالان بازار سهام موظف اند، طی ۶ ماه آینده در این سامانه وارد شوند. بر این اساس در صورتی که شخصی در این سامانه ثبت نام نکند، دیگر نخواهد توانست هیچ گونه خدماتی را از این بازار دریافت کند. 

او گفت: هر شخص حقیقی و حقوقی به صرف ثبت نام در این سامانه کد بورسی نیز دریافت خواهد کرد. و تمامی نهادهای مالی قادر خواهند بود که این فرد را شناسایی کنند، بدون اینکه هیچ مدرک جدیدی بخواهند. همچنین برای ورود اعضای این سامانه به مجامع شرکت ها نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: ما با این سیستم خواهیم توانست، سود سهام یا هر نوع اوراق بهاداری که هر شخص در بازار سهام دارد را دریافت و به حساب فرد در هر گوشه از کشور که هست، واریز کنیم.

فهیمی در پاسخ به پرسشی در رابطه با احتمال تبدیل این شرکت به بانک گفت: قصد تبدیل این شرکت به بانک را نخواهیم داشت.

او گفت: در گذشته همیشه منتظر بودیم که سهامداران به ما مراجعه کنند، اما حالا قصد داریم اکتیو شده و خودمان به سراغ سهامداران برویم. قصد ما متحول کردن بازار سرمایه خواهد بود.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24