Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان همیشگی بودن طلا به عنوان زیورآلات و سرمایه، برخرید مصنوعات طلایی داخلی در جهت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد.

تشویق مردم به خرید طلا توسط یک مقام مسئول!

بورس24 : مسعود یزدانی طلا را پشتوانه ای برای خانواده های ایرانی دانست و گفت: از گذشته مردم و خانواده های ایرانی به طلا از دو بعد زینتی و سرمایه ای نگاه می کردند و در موارد خاص و احتیاج این طلا بوده که از نظر مالی به کمک آنان آمده است.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر خاطرنشان کرد: به طور معمول ایرانیان در مراسمات و جشن های ملی و مذهبی از زیورآلات به ویژه طلا استفاده می کرده و می کنند و این امر ریشه در فرهنگ و سنت کشورمان دارد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به هنر و صنعت اصیل ایرانی تصریح کرد: صنعت طلای کشورمان دارای سابقه چند هزار ساله دارد و از قدیم هنرمندان و صنعتگران کشورمان با هنر، ذوق و سلقیه خود آثار و مصنوعات بی نظیر طلایی را ایجاد کرده اند که نمونه آن در موزه های معتبر کشور و جهان قابل مشاهده است.

یزدانی علیرغم رشد قیمت طلا تأکید کرد: مصرف کنندگان طلا هیچ وقت از خرید مصنوعات طلا ضرر نمی کنند و همیشه طلا به عنوان یک کالای سرمایه ای ماندگار برای مردم و در کنار آنان باقی مانده است.

وی با بیان رشد سطح کیفی محصولات طلای کشور نیز افزود: کیفیت طلای ساخته شده در کشور طی سالهای اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است و تلفیق هنر ایرانی و تکنولوژی روز دنیا باعث خلق مصنوعات خوب و قابل رقابت در بازارهای جهانی شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با انتقاد از گسترش بدلیجات در کشور طی سالهای اخیر گفت: متأسفانه بسیاری از مردم با توجه به نوسانات قیمت طلا به بدلیجات روی آورده اند که این تغییر رویه باعث هدر رفت پول و اندوخته آنان می شود، و نهایتاً هیچ سرمایه برای ایشان باقی نمی ماند.

این مقام مسوول در اتحادیه طلا و جواهر ضمن درخواست از رسانه ها برای آگاهی بخشی در مورد مضرات استفاده از بدلیجات افزود: این زیورآلات بدلی به علت داشتن سرب و آلیاژهای مضر موجب صدمات پوستی و بهداشتی می شود و به هیچ وجه جایگزین مناسبی برای طلا نیست.

وی اعلام کرد: پیشکسوتان و صنعت طلا و جواهر در جهت رونق این صنف و خروج از رکود و گسترش تولید و اشتغال نظرات و راهکارهای صاحبنظران خود را کتبا به روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران تحویل دهند.

یزدانی در خاتمه از مردم خواست با خرید طلای داخلی از تولید و اشتغال نه در شعار بلکه در عمل حمایت کنند و در جنگ اقتصادی امروز کشورمان مانع خروج ارز از کشور برای ایجاد ایرانی سربلند و آباد شوند.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24