Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سوپرمن ما تیم ملی ایران است آنها مردانه جنگیدند بچه ها نشان دادند، مانند دیگر بزرگان جهان شایسته احترام اند مراکش را با معجزه نبردیم، روی هدف تمرکز کردیم نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد، اما فقط می‌ دانم، جنگیدیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌ دانم، مقابل مراکش شانس آوردیم یا نه، اما می‌ دانم، برای این نتیجه جنگیدیم و...

کی‌ روش: سوپرمن تنها در کارتون‌ هاست، اما...

بورس24 : کارلوس کی‌ روش پس از پایان دیدار ایران و مراکش در جام جهاتی ۲۰۱۸ روسیه درباره شانس آوردن تیم ملی ایران در این بازی گفت: نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد، اما فقط می‌ دانم جنگیدیم.

وی افزود: چهار سال پیش اتفاق بر عکس مقابل آرژانتین رخ داد. بازی خیلی خیلی سخت بود اما مراکش تیم فوق‌ العاده‌ ای بود که ما مقابل این تیم نتیجه خوبی کسب کردیم و نتیجه کار سختمان را گرفتیم.

او ادامه داد: بازیکنانم روحیه بالایی از خود نشان دادند و شجاع بودند. از آنها کاملا رضایت دارم، چرا که بازهم شایستگی خود را نشان دادند و خوشحالم مربی آنها هستم.

کی روش درمورد ۲ دیدار بعدی تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال اظهار داشت: اکنون خیالمان برای این ۲ بازی راحت تر است، اما خوب جنگیدن شاگردانم مقابل روسیه اهمیت دارد.

او همچنین در نشست خبری پس از پایان این بازی اظهار داشت: در جام جهانی همیشه بازی اول دشوار است، اما خوشحالیم بازی زیبا مقابل مراکش را با برد به پایان رساندیم. سعی کردیم بازیکنان بازی ساز حریف را مهار کرده و مراکش را کنترل کنیم که خوشبختانه در این امر موفق بودیم.

کارلوس کی روش ادامه داد: موقعیت خطرناکمان در اواخر نیمه اول نشان داد، می توانیم خط دفاع حریف را به دردسر اندازیم. در فوتبال نیاز به کمی شانس هم وجود دارد اما مراکش تیم فوق‌ العاده‌ای است.

وی تاکید کرد: در این بازی تیم متحدی بودیم و به ۳ امتیاز رسیدیم. اکنون باید استراحت کرده و به بازی با اسپانیا فکر کنیم. خوشحالم دومین مربی تاریخ پرتغال هستم که در اولین بازی‌ جام جهانی با تیمی غیر از پرتغال پیروز شده است.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال ایران می تواند با کسب یک امتیاز از ۲ بازی بعدی اش راهی مرحله بعدی جام جهانی شود، گفت: اکنون فقط فکر استراحت کردن هستیم و در ادامه روی بازی بعدی مقابل اسپانیا تمرکز می کنیم.

کارلوس کی‌ روش درمورد اینکه آیا ایران در بازی با اسپانیا هم برای کسب تک امتیاز دنبال بازی تدافعی است، اظهار داشت: اسپانیا تیم متفاوتی نسبت به مراکش است، چرا که مراکش مهارت‌ های خاص خودش را دارد. سعی داشتیم با این سبک بازی حریف را ناامید کرده و از بازی سازی هافبک‌ هایش جلوگیری کنیم. برای بازی بعدیاستراتژی دیگری داریم.

او خاطرنشان کرد: با فداکاری زیاد و حمایت واقعی هواداران‌ مان مراکش را بردیم و با توجه به دوران آماده‌ سازی که داشتیم، بردمان را به افرادی تقدیم می‌ کنم که پشت تیم ملی فوتبال ایران بودند.

وی ادامه داد: بدون بازی‌ های تدارکاتی و آماده سازی مناسب به این مسابقات آمدیم و کمپ درستی در اختیار نداشتیم. وظیفه ام بود که بازیکنانم را به شکلی آماده کنم، که فکر بازی کردن در این رقابت ها باشند و انگیزه آنها را افزایش دهم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد تحریم بازیکنانش از سوی شرکت نایکی بیان کرد: سیاست وارد ورزش شد اما بازیکنان من شایسته چنین اقدامی نبودند. آنها نشان دادند مانند دیگر بزرگان جهان شایسته احترام هستند

کارلوس کی روش درمورد اینکه آیا او سوپرمن تیم ملی ایران است، پاسخ داد: در زندگی‌ ام یاد گرفتم سوپرمن تنها در کارتون‌ هاست و هیچ انسانی سوپرمن نیست. سوپرمن ما تیم ملی ایران است و در بازی گروهی تیم نتیجه می‌ گیرد. سوپرمن نیستم، چرا که ستاره‌ های تیمم در این بازی نتیجه گرفتند.

او درباره گروه سخت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اجازه دهید بگویم ما تنها ۲ داشتیم. یا گروه‌ مان را عوض کنیم، یا با اتحاد بجنگیم. گزینه اول غیر ممکن بود اما به بازیکنانم گفتم باید در تمامی بازی‌ هایمان با وفاداری به هواداران بازی کنیم. هشت سال است، اینگونه بازی می‌ کنیم و تنها برای پیروزی پا به میدان می‌ گذاریم.

کی روش خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ ام پیروزی بهترین دارو در فوتبال است. بردن مراکش مسئولیت ما را نسبت به هواداران بیشتر می‌ کند اما تمام بازیکنان در این دیدار متحد بودند و با روحیه فوق‌ العاده مراکش را شکست دادند. می خواهیم با همین نگرش به مصاف اسپانیا برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه همیشه می گفت، بازی با مراکش فینال جام جهانی است و آیا این پیروزی مانند معجزه بود یا خیر گفت: پرتغال و اسپانیا تیم های متفاوت هستند. مراکش را با معجزه نبردیم بلکه با تمرکز و ارائه یک بازی خوب حریف را شکست دادیم.

او افزود: شاید در این راه کمی خوش‌ شانس بودیم، اما چیزی به نام معجزه وجود ندارد. بازی با اسپانیا هم برای ما فینال جام جهانی است، چرا که مقابل تیمی جهانی بازی می کنیم. تیم ما شایسته احترام است و برلی لذت بردن از بازی به روسیه آمدیم. جایگاه‌ مان در جام جهانی را به کسی می‌ فروشیم و اجاره هم نمی‌ دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه کرستوفسکی بیان کرد: چمن ورزشگاه مطلوب نبود، اما میزبانی روسیه مطلوب است و به آنها تبریک می‌ گویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24