Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بیش از ۵٠ درصد از کاربرانِ شرکت‌کننده در یک نظرسنجی اعلام کردند پس از آپدیت ویندوز ١٠ (آپدیت آوریل) دچار مشکل شده‌اند.

مشکل‌دار شدن سیستم ۵۰ درصد از کاربران پس از آپدیت ویندوز ۱۰

بورس24 : بیش از 1100 نفر در نظرسنجی Which شرکت کرده و بیش از نیمی از آن‌ها از جدیدترین آپدیت ویندوز 10 ابراز نارضایتی کردند.

بیش از 21 درصد اعلام کردند پس از آپدیت، اپلیکیشن‌ها به‌درستی اجرانشده و ازکارافتاده‌اند.

16 درصد نیز اعلام کردند پس از آپدیت دچار مشکلات سخت‌افزاری شده‌اند.

کُندی پس از به‌روزرسانی، بوت نشدن سیستم؛ از دیگر مشکلات رایجی است که پس از آپدیت اخیر، کاربران از آن شکایت دارند.

46 درصد از کاربرانی که سیستم‌شان پس از آپدیت دچار مشکل شده، اعلام کردند که به‌طور متوسط 67 پوند معادل 90 دلار برای تعمیر پرداخت کردند.

سازمان‌های ناظر بر محتوای دیجیتال باهدف حمایت از مشتری، معتقدند سیستم‌عاملی مانند ویندوز به‌مانند یک کالا محسوب شده و مایکروسافت باید در قبال خرابی سیستم‌عامل به مشتریان خدمات رایگان برای تعمیر ارائه دهد.

اگر اروپایی‌ها بتوانند این موضوع را بقبولانند که سیستم‌عامل مایکروسافت یک کالا است، قادر خواهند بود از قانون خدمات پس از فروش استفاده کرده و حتی مایکروسافت را مجبور کنند تا در قبال خرابی سیستم‌عامل پس از نصب، پول مشتریان را پی دهد.

منبع: خبرآنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24