Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت چند رشته ای غدیر که با ارزش بازار حدود ٨ هزار میلیارد تومانی امروز با صف خرید سنگین مواجه بود ، پس از ٧ ماه با تغییرات مدیریتی مواجه شد!

تکرار تغییرات مدیریتی در چند رشته ای بزرگ بازار سهام پس از ٧ ماه / مدیرعامل غدیر استعفا داد!

بورس24 : شرکت چند رشته ای غدیر که با ارزش بازار حدود 8 هزار میلیارد تومانی امروز با صف خرید سنگین مواجه بود ، پس از 7 ماه با تغییرات مدیریتی مواجه شد!

بیست و ششم آذرماه سال گذشته با استعفای غلامرضا سلیمانی امیری سکانداری شرکت سرمایه گذاری غدیر به محمد طالبی رسید ، اما پس از کمتر از یک سال و در حدود 7ماه با خبر شدیم که طالبی هم از غدیر رفته است!

محمد طالبی مدیر عامل سابق شرکت سرمایه گذاری غدیر طی مصاحبه ای با خبرنگار بورس24 از خداحافطی خود از چند رشته ای غدیر خبر داد و گفت: بنده از سمت مدیریت عاملی شرکت سرمایه گذاری غدیر گناره گیری کرده و واستعفا داده ام.

وی گفت: به احتمال زیاد آقای مهدی بازارگان به عنوان مدیریت جدید شرکت غدیر به زودی آغاز به کار خواهند کرد.

طالبی درپاسخ به این سوال که پس از غدیر به کدام شرکت می روید؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و به محض مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

یکشنبه هفته آینده ساعت 15 مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید غدیر برگزار می شود.

گفتنی است ، مهدی بازارگان به‌ عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت بوده و در شرکت نفت وگاز پارس و پترو پارس نیز سمت مدیریتی داشته است. همچنین سابقه مدیریتی درصنایع دفاع و وزارت راه (تونل کندوان) و مشاور اجرایی شرکت ملی نفت ایران را برعهده داشته است.

محمد طالبی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مدیریت مالی از دانشگاه تهران است ، در سمت‌هایی همچون معاون اقتصادی و برنامه ریزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر، مدیر کل طرح‌های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و عضو هیات‌مدیره بیمه ملت فعالیت کرده است. وی در آخرین سمت خود مدیر عامل سرمایه گذاری غدیر بود و قبل از آن در صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی حضور داشت. او همچنین مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره بانک کشاورزی و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24