Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در دیدار ۳ تن از مقامات وزارت صنایع و معادن عراق با مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین راه های تعمیق و گسترش همکاری ها بررسی شد... مهندس صفاکیش نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران در این دیدار با ارایه گزارشی از ظرفیت های صنعت سیمان ایران به ویژه هلدینگ فارس و خوزستان وسیمان تامین گفت : هلدینگ فارس و خوزستان و و سیمان تامین حدود یک سوم از ظرفیت تولید سیمان ایران را دراختیار دارد، این هلدینگ ۳۳ شرکت زیرمجموعه دارد و ۱۷میلیون تن کلینکر و حدود ١۶.۵ میلیون تن سیمان توسط شرکت‌های سیمانی هلدینگ تولید می شود...

سیگنال های اولیه از بازگشت سیمان ایرانی به بازار عراق

بورس24 : در دیدار ۳ تن از مقامات وزارت صنایع و معادن عراق با مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین راه های تعمیق و گسترش همکاری ها بررسی شد.

مهندس صفاکیش نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران در این دیدار با ارایه گزارشی از ظرفیت های صنعت سیمان ایران به ویژه هلدینگ فارس و خوزستان وسیمان تامین گفت : هلدینگ فارس و خوزستان و و سیمان تامین حدود یک سوم از ظرفیت تولید سیمان ایران را دراختیار دارد، این هلدینگ ۳۳ شرکت زیرمجموعه دارد و ۱۷میلیون تن کلینکر و حدود 16.5 میلیون تن سیمان توسط شرکت‌های سیمانی هلدینگ تولید می شود.

وی گفت: از این مقدار معادل دو میلیون تن سیمان و 1.3 میلیون تن کلینکر به کشورهای هدف صادر می شود و ۲۵% از صادرات محصولات سیمانی در ایران، توسط هلدینگ فارس به این هلدینگ تعلق دارد.

صفاکیش ابرازامیدواری کرد : با فعال شدن دیپلماسی دولت، انجمن، و هلدینگ، تعرفه گذاشته شده ازسوی دولت عراق را کاهش و صادرات را به این کشور افزایش ‌دهیم. درصورت برداشتن محدودیت گذاشته شده، پیش‌بینی می‌شود به همراه صادرات به سوریه در مجموع بتوانیم شاهد افزایش ۵ میلیون تن دیگر درصادرات کشور باشیم.

نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران افزود : این هلدینگ چهار پروژه اصلی دردست اجرا دارد که یکی از آن ها راه اندازی واحد آسیاب سیمان در العماره عراق است که تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و امیدواریم تابستان سال جاری افتتاح شود.

مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین گفت: سیمان ایران طی سال های اخیر به ده ها کشور جهان صادر شده و مهـمتـرین بازارهـای هـدف صـادراتی سـیمان ایـران، کشـورهای افغانستان ،عـراق، آذربایجـان، ترکمنسـتان، روسـیه، قزاقسـتان، تاجیکسـتان، پاکسـتان و …… بوده است.

ناصر ادریس مهدی المدنی مسئول هیئت اعزامی وزارت صنایع و معادن عراق نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران و دیدار با مقامات ایرانی گفت: تلاش می کنیم ضمن رفع مشکلات موجود ، روابط دو کشور به ویژه در بخش سیمان توسعه یابد و هلدینگ فارس و خوزستان پیشرو ارتقای همکاری ها دو طرف علی الخصوص با احداث کارخانه سیمان در العماره عراق است.

منبع : روابط عمومی هلدینگ فارس و خوزستان

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24