Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

کشور رو به پیشرفت است / شرایطی که امروز در آمریکا وجود دارد، دائمی نیست روحانی در سخنانی گفت: توجه داشته باشید، که شرایطی که امروز در آمریکا وجود دارد، دائمی نیست و معلوم نیست که در انتخابات میان‌ دوره‌ ای کنگره و دیگر انتخابات پیش‌ رو در این کشور، چه اتفاقی بیفتد. در هر حال باید مسایل را با تدبیر پیگیری و حل و فصل کنیم و...

روحانی: دولت برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور گام‌ های خوبی برداشته است

بورس24 : روحانی در سخنانی گفت: توجه داشته باشید، که شرایطی که امروز در آمریکا وجود دارد، دائمی نیست و معلوم نیست که در انتخابات میان‌ دوره‌ ای کنگره و دیگر انتخابات پیش‌ رو در این کشور، چه اتفاقی بیفتد. در هر حال باید مسایل را با تدبیر پیگیری و حل و فصل کنیم. 

او ادامه داد: در طول ۵ سال گذشته آنچه از لحاظ اقتصادی به مردم وعده دادیم، این بوده که تا حدی فشار زندگی آنها کاسته شود، البته امروز فشار زندگی برای مردم وجود دارد و شرایط مطلوب ایجاد نشده است، اما با توجه به برخی از شاخص‌ ها می‌ توانیم ببینیم که تغییراتی مثبت نیز حاصل شده است.

وی گفت: در طول ۵ سال گذشته به اندازه افزایش میزان تورم و حتی بیش از آن به دریافتی همه حقوق بگیران و مستمری‌ بگیران اضافه شده است و این در حالی است که در گذشته سال‌ هایی که تورم ۲۵ درصد افزایش یافت، حقوق‌ ها ده درصد افزوده می‌ شد، اما در طول این سال‌ ها اضافه شدن حقوق هیچ گاه کمتر از نرخ تورم نبوده است و این یک نوع عدالت اجتماعی است که با آن مواجه هستیم.

روحانی گفت: در طول ۵ سال گذشته با تلاش‌ های دولت از نظر بهداشت و درمان شرایط جدیدی در کشور ایجاد شد و بیماران می‌ توانند با هزینه‌ ای بسیار کمتر از قبل، امور درمانی خود را انجام دهند.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه در زمینه کمک به اقشار بسیار ضعیف جامعه نیز قدم‌ های خوبی برداشته شده و دریافتی مستمری‌ بگیران با تلاش‌ های دولت به حدود ۳.۵ برابر رسیده است، افزود: دولت چنان که وعده کرده بود، کمک کرد تا فشار زندگی به اقشار ضعیف کمتر شود.

به گفته او در همین زمینه اقدامات بسیار خوبی در زمینه آب‌ رسانی، برق‌ رسانی و اتصال روستاهای کشور به شبکه گاز، انجام شده و امروز علاوه بر همه شهرها، قریب‌ به اتفاق روستاهای کشور نیز به اینترنت پرسرعت متصل شدند که به روستائیان امکان داده تا بتوانند کالاها و خدمات‌ شان را از این طریق به همه کشور و حتی جهان ارایه کنند.

روحانی با بیان اینکه دولت نسبت به بهبود وضعیت اقتصاد کشور گام‌ های خوبی برداشته است، تصریح کرد: دولت علاوه بر اینکه در زمینه مهار تورم و بهبود رشد اقتصادی متناسب با وعده‌ ای که به مردم داده بود، حرکت خوبی داشته است، در زمینه صیانت از سرمایه‌ های ملی و انجام سرمایه‌ گذاری‌های کلان نیز قدم‌ های خوبی برداشته و به عنوان مثال امروز برداشت ما از میدان گازی مشترک با قطر که حتی گاهی کمتر از نیمی از میزان برداشت قطر بود، از سطح برداشت این کشور، بالاتر رفته و در دیگر میادین نفتی و گازی مشترک نیز قدم‌ه ای خوبی برای صیانت از سرمایه‌ های ملی برداشته شده است.

ویبا اشاره به اینکه درست است که مردم همچنان مشکلاتی دارند، اما وضعیت کلی کشور رو به پیشرفت است، خاطر نشان کرد: فقط در استان‌ های خوزستان و ایلام، بیش از ۳۰۰ هزار هکتار زمین زهکشی شده و به تجهیزات آبیاری مدرن مجهز شده است، که این گام مهمی در زمینه تقویت کشاورزی و حفظ منابع آب در کشور است.

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24