Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دست‌ های این مرد در عرصه سیاست خارجی کاملا خالی است وولفگانگ ایشینگر ، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در مصاحبه‌ ای با نشریه بیلد آلمان به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل رد دیدار با رهبر کره شمالی شدیدا انتقاد وارد کرده و همچنین گفت: ترامپ از جمله به دلیل لغو توافق هسته‌ ای با ایران به عنوان قهرمان ایجاد اختلال و نابودی عمل می‌ کند. او ادامه داد: این مشخصه که ترامپ با غیر قابل پیش بینی بودن، موفقیت بیشتری به دست می‌ آورد، تا مذاکرات جدی و توافقات سیاسی هم تا به حال وی را مجازات کرده است؛ به گونه‌ ای که دیده می‌ شود، ترامپ در حال حاضر با دست‌ های خالی در عرصه سیاست خارجی ایستاده است و...

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ: ترامپ را تنها یک قهرمان ایجاد اختلال و نابودی می دانم

بورس24 : وولفگانگ ایشینگر"، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در مصاحبه‌ ای با نشریه "بیلد" آلمان به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل رد دیدار با رهبر کره شمالی شدیدا انتقاد وارد کرده و همچنین گفت: ترامپ از جمله به دلیل لغو توافق هسته‌ ای با ایران به عنوان قهرمان ایجاد اختلال و نابودی عمل می‌ کند. 

او ادامه داد: این مشخصه که ترامپ با غیر قابل پیش بینی بودن، موفقیت بیشتری به دست می‌ آورد تا مذاکرات جدی و توافقات سیاسی هم تا به حال وی را مجازات کرده است؛ به گونه‌ ای که دیده می‌ شود، ترامپ در حال حاضر با دست‌ های خالی در عرصه سیاست خارجی ایستاده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که لغو مذاکرات آمریکا با کره شمالی حداقل بازگشت به واقع گرایی دیپلماتیک را امکان پذیر سازد.

به گفته "ایشینگر" این تصور که ما می‌ توانیم، تنها با یک دیدار کره شمالی را به سمت وظایفش در قبال برنامه‌ های تسلیحاتی و هسته‌ ای حرکت دهیم، از ابتدا توهم بود.

دونالد ترامپ در یک نامه به رهبر کره شمالی دیدار تاریخی برنامه ریزی شده با وی را لغو کرد.

ایشینگر نامه ترامپ به رهبر کره شمالی را عجیب ارزیابی کرده و تاکید کرد که این نامه قطعا در آینده به عنوان نمونه بدی در آکادمی‌ های دیپلماتیک در سراسر جهان مورد توجه قرار خواهد گرفت. کاخ سفید این نامه را منتشر کرده است.

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24