Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

دفتر نظارت بر دارایی‌ های خارجی وزارت خزانه‌ داری آمریکا، در ادامه تحریم ایرانیان که پس از خروج این کشور از برجام، سرعت بیشتری گرفته، چند ایرانی دیگر را به فهرست تحریم ها اضافه کرد؛ این ۵ نفر که مهدی آذرپیشه، محمد آقا جعفری، محمود باقری کاظم‌ آباد، جواد بردبار شیرامین و سید محمدعلی حداد نژاد تهرانی نام دارند، به خاطر ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحریم شده‌ اند؛ نفرات دوم تا چهارم مشخصاً به خاطر ارتباط با یگان موشکی «غدیر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحریم شده‌ اند...

وزارت خزانه‌ داری آمریکا ۵ ایرانی دیگر را تحریم کرد

بورس24 : دفتر نظارت بر دارایی‌ های خارجی وزارت خزانه‌ داری آمریکا در ادامه تحریم ایرانیان که پس از خروج این کشور از برجام، سرعت بیشتری گرفته، چند ایرانی دیگر را به فهرست تحریم ها اضافه کرد. 

این 5 نفر که مهدی آذرپیشه، محمد آقا جعفری، محمود باقری کاظم‌ آباد، جواد بردبار شیرامین و سید محمدعلی حداد نژاد تهرانی نام دارند، به خاطر ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحریم شده‌ اند؛ نفرات دوم تا چهارم مشخصاً به خاطر ارتباط با یگان موشکی «غدیر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحریم شده‌ اند.

اتاق جنگ اقتصادی آمریکایی‌ ها هفته گذشته، «ولی الله سیف» رئیس بانک مرکزی را هم به اتهام جابجایی پول برای نیروی قدس سپاه و مقاومت اسلامی لبنان، تحریم کرده بودند. سیف و 5 نفری که امروز تحریم شدند، تحت تحریم‌ های «فهرست اختصاصی تروریست‌ های بین‌ المللی» درآمده‌ اند.

«استیومنوشین» وزیر خزانه‌ داری آمریکا به مناسبت اعمال این تحریم‌ ها، بیانیه‌ ای داده و گفته: «وزارت خزانه‌ داری 5 مقام ایرانی را که با نیروی قدس و برنامه موشکی بالستیکی ایران در ارتباط هستند، هدف قرار داده است.

او گفته: اقدامات آنها باعث شده که حوثی‌ ها، توانایی شلیک موشک به سمت شهرها و زیرساخت‌ های عربستان سعودی را پیدا کنند. آنها باعث اخلال در تلاش‌ های بشر دوستانه در یمن و تهدید ناوبری آزاد در آب راهه‌ های منطقه‌ ای شده‌ اند.» 

وزیر خزانه‌ داری آمریکا در ادامه افزوده: «ایالات متحده حمایت ایران از حوثی‌ ها را بر نمی‌ تابد؛ حوثی‌ هایی که به متحد نزدیک ما یعنی عربستان سعودی حمله می‌ کنند. همه کشورهای منطقه باید کاملا مراقب باشند و اجازه ندهند که ایران نیروها، تسلیحات و پول‌ هایش را به نائبانش در یمن برساند.»

در نتیجه اعمال این تحریم‌ ها، تمام اموال و دارایی‌ های اشخاص مزبور در صورت قرار داشتن در حوزه قضایی آمریکا، مصادر می‌ شود و شهروندان آمریکایی هم از معامله با این افراد منع می‌ شوند. 

گفتنی است، علاوه بر این، موسسات مالی غیر آمریکایی در صورت ارائه خدمات مالی به این اشخاص یا به اشخاصی که از جانب این 5 نفر کار می‌ کنند، تحریم خواهند شد.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24