Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل: حال این صنعت چندان مساعد نیست، همه می دانند تعرفه های دولت عراق برای ورود سیمان به این کشور مشکل جدی ماست به دنبال بازارهای صادراتی جدید و هم زمان کاهش هزینه ها خواهیم بود جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان ایلام با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد و...

مجمع سیمان ایلام سودی برای تقسیم نداشت

بورس24 : جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان ایلام با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

گزارش هیئت مدیره قرائت شد

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در ابتدای این جلسه حسین اکبری، مدیر عامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: شرکت سیمان ایلام در سال مورد گزارش همانند سایر شرکت های سیمانی شرایط سختی را پشت سر گذاشت.

او ادامه داد: وضعیت صنعت همان طور که همه می دانند، چندان مساعد نیست. شرکت در سال مورد گزارش توانست بهای تمام شده خود را کاهش دهد.

وی ادامه داد: شرکت سیمان ایلام با حاشیه سود خالص حدود 22 درصد زیان را نشان داده که کاهش آن در مقایسه با سال قبل، به دلیل افزایش هزینه های تولید است. بازده دارایی شرکت نیز مقیاس خوبی برای سنجش دارایی های شرکت به حساب می آید.

به گفته او شرکت سیمان ایلام توانسته، نسبت به سال گذشته تولید کلینکر خود را با رشد 33 درصدی رو به رو نماید. از طرف دیگر تولید سیمان نیز به رشد 7 درصدی مواجه شده که این موضوع مثبت تلقی می شود. 

وی بیان داشت: تحویل سیمان داخل نسبت به سال گذشته رشد داشته، اما سیمان صادراتی با کاهش رو به رو بوده، جمع تحویل سیمان و کلینکر داخلی و صادراتی با رشد نسبت به سال گذشته رو به رو بوده است. 

اکبری عنوان کرد: صنعت سیمان دارای مشکلات زیادی است، که از جمله آن ها می توان به افزایش عرضه ها، نوسانات سیاست های ارزی و افزایش رقابت بین تولید کنندگان سیمان اشاره کرد.

به گفته او از طرف دیگر اعمال تعرفه های سنگین توسط دولت عراق برای ورود سیمان به این کشور همچنان وجود دارد و شرکت سیمان ایلام را با مشکلات زیادی رو به رو کرده است. 

هزینه ها کاهش می یابد

وی تاکید کرد: شرکت سیمان ایلام در نظر دارد تا با استراتژی تحلیل عوامل محیط داخل و خارج ارتقا وضعیت موجود شرکت و راه یابی به بازارهای صادراتی جدید و همزمان کاهش هزینه ها را دنبال کند.

در ادامه جلسه نیز گزارش حسابرس قرائت شد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه شد. 

گفتنی است، در پایان نیز به دلیل زیان دهی سودی بین سهامداران تقسیم نشد و صورت های مالی شرکت به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24