Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به طور کامل / ­توانایی فنی فوق تصور است عبدالصمد خرم آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در کانال پیام رسان خود با اعلام اینکه هنوز مبارزه جدی با فیلترشکن‌ ها انجام نشده است، نوشت: نظام جمهوری اسلامی هر زمان اراده کند، فیلتر شکن‌ ها را به طور کامل مسدود خواهد کرد؛ ­توانایی فنی نخبگان سایبری نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران فوق تصور است و...

خرم آبادی: نظام هر زمان اراده کند، تمام فیلتر شکن‌ ها را مسدود می کند

بورس24 : معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ­مسدود سازی تلگرام به طور موفقیت آمیز و طبق برنامه پیش می‌ رود. 

عبدالصمد خرم آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در کانال پیام رسان خود با اعلام این خبر و ارائه نموداری اظهار کرد: آنچه در این نمودار مشاهده می‌ کنید، منحنی سقوط ناگهانی و آبشاری رتبه تلگرام است که سایت الکسا آن را ترسیم کرده است.­

نظام هر زمان اراده کند، تمام فیلترشکن‌ها را مسدود می‌کند

وی ادامه داد: فیلتر و مسدود سازی­ قسمتی از تلگرام در ایران باعث سقوط فاحش رتبه این پیام رسان در ایران و جهان شده است. ظرف چند روز رتبه telegram.me یکصد پله در ایران و ده‌ها پله در جهان سقوط کرده است.

به گفته وی،​ با وجودی که برای انتقال تدریجی و آرام مردم به پیام رسان های داخلی هنوز برخی از نسخه‌ های فارسی تلگرام مسدود نشده‌ اند و علی‌ رغم اینکه هنوز مبارزه جدی با فیلترشکن‌ ها انجام نشده است، در مرحله اول مسدود سازی کاهش بازدید کاربران از تلگرام موجبات سقوط فاحش رتبه این پیام رسان را در ایران و جهان رقم زده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی هر زمان اراده کند فیلتر شکن‌ ها را به طور کامل مسدود خواهد کرد. ­توانایی فنی نخبگان سایبری نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران فوق تصور است، هنوز از توانایی این نیروها برای مبارزه با فیلترشکن‌ ها استفاده نشده است.

منبع: فرارو 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24