Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

آی بی شاپ که سامانه سرمایه گذاری آنلاین و در اختیار تامین سرمایه تمدن است در راستای حمایت از مشتریان خود اقدام به ایجاد شعبه در تهران کرد. این شعبه پاسخگوی سرمایه گذاران به صورت حضوری است. مهسا مصباح معاون بازاریابی تامین سرمایه تمدن در گفتگو با بورس ٢۴ در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان سامانه آی بی شاپ تا کنون گفت: در طی روزهای نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه همزمان با درجریان بودن کمپین تبلیغاتی و حضور گسترده و خاص iBshop در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه مجموعا ۶۴۶۰ نفر به عضویت اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین پیوستن که بصورت میانگین روزانه حدودا ۱۵۰۰ کاربر در سامانه داشتیم...

از IBSHOP چه خبر؟

آی بی شاپ که سامانه سرمایه گذاری آنلاین و در اختیار تامین سرمایه تمدن است در راستای حمایت از مشتریان خود اقدام به ایجاد شعبه در تهران کرد. این شعبه پاسخگوی سرمایه گذاران به صورت حضوری است.
مهسا مصباح معاون بازاریابی تامین سرمایه تمدن در گفتگو با بورس24 در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان سامانه آی بی شاپ تا کنون گفت: در طی روزهای نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه همزمان با درجریان بودن کمپین تبلیغاتی و حضور گسترده و خاص iBshop در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه مجموعا ۶۴۶۰ نفر به عضویت اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین پیوستن که بصورت میانگین روزانه حدودا ۱۵۰۰ کاربر در سامانه داشتیم.
وی ادامه داد: یک مراسم قرعه کشی در پایان هر روز در ایام برگزاری نمایشگاه در بین افرادی که بصورت حضوری در سالن تامین سرمایه تمدن در شهر iBshop ثبت نام و مسیر مسابقه این شهر رو طی کردند و همینطور بین افرادی که در زمان برگزاری روزانه از طریق iBshop اقدام به سرمایه گذاری آنلاین نمودند برگزار شد که جوایز کلیه عزیزان برنده هم (هم افرادی که حضور داشتند و هم افرادی که طی تماس تلفنی با ایشان هماهنگ شد) اهدا و در صفحات مجازی iBshop هم اطلاع رسانی شد.
وی افزود: سامانه آی بی شاپ روز به روز درحال ارتقا بوده و درحال حاضر ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بصورت ۲۴ ساعته است و مشتریانی که به دلیل ترافیک بالای خطوط در طی روز موفق به برقراری تماس نمی شوند می توانند در ساعات بعد از زمان اداری هم با ۴۳۳۸۴ جهت رفع مشکلات و سوالات مورد نظر تماس بگیرند
وی ادامه داد: همچنین شعبه مستقر در خیابان قائم مقام فراهانی بالاتر از میدان شعاع طبقه فوقانی بانک شهر هم به جهت مراجعه حضوری کاربران در تهران راه اندازی شده است و مشتریان می توانند با حضور در این شعبه خدمات موردنیاز خود را دریافت نمایند.
مصباح خبر داد: همچنین درراستای حمایت از فرهنگ و هنر و اجرای مسئولیت های اجتماعی با حمایت اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاینiBshop امکان خرید بلیط با تخفیف های ویژه برای اجرای تئاتر ابلوموف از طریق سایت در اختیار کلیه کاربران و علاقمندان قرار گرفته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24