Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با توجه به تغییر مدیریتی در تابستان سال ۹۶از همان شروع فعالیت با برنامه و استراتژی تا کنون برنامه های شرکت اعلام شد. ابوالفضل حسینی مدیر روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: افزایش درآمد به میزان ۵.٩درصدطی سال مالی ۹۶ نسبت به سال مالی ۹۵ ( درآمد سال ۹۵ از مبلغ ۵۶٣ر۴٧٢ میلیون ریال به مبلغ ٨۴٠ر۵١۵ میلیون ریال ) از دستاوردهای مدیریت جدید بوده است...

تیم جدید مدیریتی «رتکو» از جدی شدن چند قرارداد مهم و سودآور خبر داد

بورس24 : با توجه به تغییر مدیریتی در تابستان سال ۹۶از همان شروع فعالیت با برنامه و استراتژی تا کنون برنامه های شرکت اعلام شد.

ابوالفضل حسینی مدیر روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو به خبرنگار بورس24 گفت: افزایش درآمد به میزان 5.9درصدطی سال مالی ۹۶ نسبت به سال مالی ۹۵ ( درآمد سال ۹۵ از مبلغ 563ر472 میلیون ریال به مبلغ 840ر515 میلیون ریال ) از دستاوردهای مدیریت جدید بوده است.

وی گفت: تشکیل کمیته وصول مطالبات ، در این راستا با پیگیری و تلاش بی وقفه ، توانسته بخش اعظمی از مطالبات مشکوک الوصول خود را با تعامل دریافت نماید.
به گفته وی؛ از جمله دستاوردهای دیگر این کمیته با کاهش دوره وصول از 1.7  به 1.07 و همچنین دریافت حصه نقدی بیشتر می باشد تا شرکت از این محل نسبت به تامین نقدینگی پروژه های جاری در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهد.

حسینی گفت: ورود به حوزه ابزارهای نوین که در این راستا بخش طرح و توسعه شرکت در حال مطالعه و بدست آوردن بازارهای هدف می باشد.
به منظور کاهش ریسک نوسانات ارزی و تعاملات ارزی نسبتاً زیاد با ذینفعان خارجی، شرکت اقدام به افتتاح حساب ارزی نموده است.

وی افزود: با توجه به سود انباشته و شرایط مناسب شرکت، طبق قوانین سازمان بورس ملزم به افزایش سرمایه می باشد که در همین راستا در حال برنامه ریزی و تهیه گزارشات توجیهی هستیم که درصورت تکمیل و تایید سهامدار عمده، از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

حسینی گفت: شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از معدود شرکت های دارای گواهی بین المللی بوده که اخیرا نیز در حوزه بازرسی لوله های آب شهری از طریق دستگاه Pipe Locator و Guided Wave در حال پیگیری جهت امتیاز و راه اندازی دستگاه مربوطه می باشد.

این مقام مسئول در رتکو گفت: سود هر سهم سال جاری شرکت بر مبنای گزارش بودجه ۹۷ مبلغ 087ر1 ریال پیش بینی شده است که بر اساس قراردادهای فعلی محاسبه گردیده است، اما با عقد قراردادهای جدید و با اهمیت بالا که در حال طی مراحل اداری آن هستیم و بزودی از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد، نوید سال خوبی را در جهت سودآوری شرکت می توان داد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24