Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن حمایت از برجام، تاکید کرد که این توافق می‌ تواند اساسی برای همکاری‌ های آینده با ایران باشد...

سخنگوی موگرینی: برجام نتیجه ١٢ سال تلاش‌ دیپلماتیک بود / این توافق به تایید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسید / تا زمانی که ایران به تعهدات خود پایبند باشد، ما هم هستیم

بورس24 : سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما توافقی پیش‌رو داریم که نتیجه ۱۲ سال تلاش‌ های دیپلماتیک فشرده بوده و به تایید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده است. معتقدیم که اجرای برجام تا زمانی که ایران به تعهدات خود پایبند است، باید ادامه یابد. 

یک سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن حمایت از برجام، تاکید کرد که این توافق می‌ تواند اساسی برای همکاری‌ های آینده با ایران باشد.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، مایا کوچیانچیک، سخنگوی فدریکا موگرینی روز دوشنبه به خبرنگاران در بروکسل، گفت: هدف ما حفظ توافق هسته‌ای با ایران است.

وی تاکید کرد که توافق هسته‌ای با ایران کارآمد بوده و نتایج آن را نیز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرده است.

او ادامه داد: ما توافقی پیش‌رو داریم که نتیجه ۱۲ سال تلاش‌های دیپلماتیک فشرده بوده و به تایید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده است.

کوچیانچیک افزود: معتقدیم که اجرای برجام تا زمانی که ایران به تعهدات خود پایبند است، باید ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، مقامات کشورمان پس از خروج ترامپ از برجام، تاکید کردند: ایران تنها در صورتی در این توافق باقی خواهد ماند که کشورهای اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان تضمین‌های لازم را مبنی بر تامین منافع ایران بدهند.

در همین راستا ترزا می، نخست‌ وزیر انگلیس و امانوئل مکرون رییس‌ جمهور فرانسه طی روزهای گذشته در تماس‌های جداگانه با حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان، بر لزوم ادامه برجام تاکید کرده و نیز پایبندی خود به این توافق هسته‌ای را اعلام کرده‌ اند.

سخنگوی موگرینی گفت: ما یک توافقی داریم که تاکنون اثربخش بوده و نتایج مثبتی را ایجاد کرده است بنابراین تا زمانی که بتوانیم برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24