Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بانک دی بر اساس گزارش جدید سایت معتبر بانکتاک در خصوص ارزیابی فعالیت بانک ها و موسسات مالی در شبکه‌های اجتماعی در دو معیار، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

درخشش بانک دی در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش بورس24 به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، پایش مداوم بانک ها در شبکه های اجتماعی توسط بانکتاک حاکی از آن است که بانک دی بر اساس نتایج ارزیابی معیارهای 6 گانه تلگرام و اینستاگرام در سه ماهه چهارم سال 1396 در دو معیار «تعداد بازدید از هر پست تلگرام» و « تعامل با مخاطبان اینستاگرام» رتبه اول را کسب کرده است.

جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با اعلام این خبر گفت: در این پایش، که مورد تأیید بانک مرکزی است، صفحات رسمی 36 بانک و موسسه مالی مجاز در تلگرام و اینستاگرام، دو رسانه اجتماعی که در ایران از بیشترین اقبال عمومی برخوردار هستند، توسط دپارتمان آنالیز شبکه‌های اجتماعی بانکتاک بررسی شده است.

قزوینیان افزود: در این پایش ، فعالیت بانک‌ها در هر دوره سه ماهه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با مقایسه نتایج هر دوره با دوره سه ماهه قبل، تغییرات صورت گرفته در روند معیارها گزارش و تحلیل می‌شود.

مدیر اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در ادامه در خصوص روش‌شناسی و اعتبار گزارش بانکتاک عنوان کرد: در این تحقیق از دو روش آنالیز اتوماتیک و آنالیز دستی استفاده شده است به گونه‌ای که ابتدا به وسیله برنامه‌های آنالیتیک خودکار، پارامترهای ارزیابی صفحات اینستاگرام و کانال‌های تلگرام استخراج شده و بر اساس 6 معیار « کیفیت محتوا، مدیریت صفحه، تعامل با مخاطب، لایک و کامنت، میانگین تعداد پست در ماه و تعداد فالوئر» برای اینستاگرام و 6 معیار «کیفیت محتوا، مدیریت کانال، نفوذ محتوا، تعداد بازدید از هر پست، میانگین تعداد پست در هر ماه و تعداد اعضاء» برای تلگرام و لحاظ کردن ارزش وزنی برای هر معیار، رتبه‌بندی بانک‌ها با دو تکنیک «تاپسیس» و «همسانی» صورت گرفته است.

وی با اشاره به رتبه‌های کسب شده توسط بانک دی در شاخص های ارزیابی و پایش افزود: بانک دی موفق شد با جذب 36 میلیون و 300 هزار بازدید، با اختلاف 13 میلیون بازدید نسبت به سایر بانک هارتبه اول در معیار «تعداد بازدید از هر پست تلگرام» را به خود اختصاص دهد. همچنین در معیارهای «نفوذ محتوا در تلگرام» ، «تغییر کیفیت محتوا نسبت به سه ماهه قبل» و «تعداد پست در هر ماه» نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه های سوم، چهارم و پنجم شده است.

قزوینیان با بیان این که مهم ترین ویژگی شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به کانال تلگرام ، امکان تعامل و دو سویه بودن ارتباط است در خصوص ارزیابی این پایش در معیار «تغییرات تعامل با مخاطبان اینستاگرام» گفت:در این پایش بانک دی در میان 36 بانک و موسسه مالی موفق به کسب رتبه نخست شده است و از لحاظ تعداد پست در جایگاه چهارم قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به این که فعالیت بانک دی در شبکه های مجازی در یک سال گذشته شکل جدی تری به خود گرفته است گفت: این موفقیت مرهون نگاه ویژه و حمایت های هیئت مدیره و مدیرعامل محترم بانک دی است که با اتخاذ سیاست های صحیح در زمینه تبلیغات و فعالیت در شبکه های اجتماعی موجب شده است بانک دی با افزایش 500 درصدی مخاطب در سه ماهه چهارم سال 1396 نسبت به سه ماهه سوم همان سال در معرفی و شناساندن هر چه بیشتر خدمات این بانک به جامعه گام بردارد.

مدیر روابط عمومی بانک دی ضمن تاکید بر اهمیت تنوع محصولات اطلاع رسانی و تبلیغات در جذب مخاطب یادآور شد که بانک دی با در نظر گرفتن دو عنصر خلاقیت و روزآمدی در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی موفق به افزایش پنج هزار درصدی تعداد بازدید در گزارش جدید پایش بانکتاب شده است که این تفاوت چشمگیری را نسبت به مدت مشابه رقم زده است.

گفتنی است بانک دی بر اساس گزارش بانکتاب در سه ماهه چهارم سال 1396 در زمینه ارزیابی فعالیت در شبکه های اجتماعی جایگاه هشتم را در نظام بانکی به خود اختصاص داده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24