Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت پتروشیمی شیراز در سال ۲۰۱۷ موفق شد برای اولین بار نفوذ خود را در بازار کودهای شیمیایی کره جنوبی با صادرات یکصد هزار تن کود اوره به ثبت برساند...

صادرات قابل اعتنای پتروشیمی شیراز به کره جنوبی

بورس24 : شرکت پتروشیمی شیراز در سال ۲۰۱۷ موفق شد برای اولین بار نفوذ خود را در بازار کودهای شیمیایی کره جنوبی با صادرات یکصد هزار تن کود اوره به ثبت برساند.

کود اوره پتروشیمی شیراز از طریق شرکت سامسونگ C&T در اختیار دو مصرف کننده عمده کره جنوبی شامل شرکت های Namhae و Pungnong قرار گرفت و در سفر اخیر مدیرعامل پتروشیمی شیراز به کره جنوبی، بازخورد مثبتی از کیفیت محصول تولیدی شیراز توسط دو مصرف کننده کره ای، دریافت شد.

با توجه به بازخورد های مثبت دریافت شده از مشتریان نهایی اوره پتروشیمی شیراز در کره جنوبی، شرکت سامسونگ C&T جهت استمرار همکاری در مقاطع زمانی بلند مدت تر اظهار علاقه نمود و بدین ترتیب در تاریخ هشتم ماه می ۲۰۱۸ تفاهم نامه همکاری بلند مدت جهت فروش حداقل ۲۰۰ هزار تن اوره کشاورزی و صنعتی پتروشیمی شیراز به کره جنوبی از طریق شرکت سامسونگ بین دو شرکت منعقد شد.

در مراسم امضای تفاهم نامه مذکور، معاونت گروه صنعتی و شیمیایی شرکت سامسونگ با اشاره به عملکرد حرفه ای پتروشیمی شیراز در صادرات کود اوره به کره جنوبی، اظهار امیدواری نمود که همکاری های بازرگانی فی ما بین بیش از پیش توسعه یافته و پتروشیمی شیراز بتواند بتدریج سهم بیشتری از بازار کود شیمیایی را در کشور کره جنوبی بدست آورد.

مدیر عامل پتروشیمی شیراز نیز با اشاره به اعتبار و نفوذ بالای شرکت سامسونگ در کشور کره جنوبی، وجود دو گرید مختلف اوره پریل و گرانول را مزیت رقابتی این شرکت در کسب هر چه بیشتر سهم فروش به شرکت سامسونگ عنوان نمودند.

کشور کره جنوبی سالیانه بطور میانگین ۷۰۰ هزار تن اوره کشاورزی و صنعتی مصرف میکند که تا سال ۲۰۱۶ ، چین تامین کننده اصلی این محصول محسوب میگردید. با کاهش حجم صادرات اوره چین از ماه های پایانی ۲۰۱۶، بتدریج بخشی از واردات اوره کره جنوبی از منطقه خلیج فارس و بطور خاص عربستان سعودی و قطر تامین می شد که با معرفی محصول اوره پتروشیمی شیراز در این کشور از زمستان گذشته، ایران نیز موفق به ورود به این بازار در حال توسعه شد.

منبع : پترو تحلیل

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24