Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام کرد : با توجه به جهت‌گیری بسیار خوبی که تامین سرمایه امین در چند وقت اخیر در حوزه نفت، انرژی، برق و فرآورده‌های نفتی داشته، حضور در نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان تنها نهاد مالی حاضر در این نمایشگاه بین المللی، کاری هوشمندانه و موثر است...

ارزیابی مدیرعامل بورس انرژی از حضور نهادهای مالی در نمایشگاه نفت

بورس24 : سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام کرد : با توجه به جهت‌گیری بسیار خوبی که تامین سرمایه امین در چند وقت اخیر در حوزه نفت، انرژی، برق و فرآورده‌های نفتی داشته، حضور در نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان تنها نهاد مالی حاضر در این نمایشگاه بین المللی، کاری هوشمندانه و موثر است.
وی که در غرفه تامین سرمایه امین پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود ، ادامه داد: قطعا حضور هرکدام از نهادهای مالی بازار سرمایه در نمایشگاه تخصصی مانند این نمایشگاه مفید بوده و تاثیر مثبتی بر روند رشد و توسعه بازار سرمایه خواهد داشت. در واقع، هر کسب و کار مفیدی برای تامین مالی و یا معرفی محصولات خود به بازار سرمایه کشور نیازمند نهادهای واسطه‌ای مانند شرکت‌های تامین سرمایه می‌است.
دکتر حسینی تصریح کرد: با توجه به جهت‌گیری بسیار خوبی که تامین سرمایه امین در چند وقت اخیر در حوزه نفت، انرژی، برق و فرآورده‌های نفتی داشته، حضور در نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان تنها نهاد مالی حاضر در این نمایشگاه بین المللی، کاری هوشمندانه و موثر است.
مدیرعامل بورس انرژی با تاکید بر اینکه فرآیند خدمت‌رسانی نهادهای مالی باید با سرعت، کیفیت و همگام با نیازهای مشتری باشد گفت: اگر شرکت تامین سرمایه امین، همانگونه که تا الان، رویکرد بهینه‌ای را در پیش گرفته است، بتواند به مسیر خود ادامه دهد، مشتریان بیشتر و بزرگتری را در بخش‌های گوناگون صنعت و خدمات در کنار خویش خواهد دید. این مقوله نیز دو بعد خواهد داشت، به این مفهوم که مشتریان بزرگ صنعتی می توانند طرح‌های خویش را به ثمر بنشانند و در کنار آن، تامین سرمایه امین نیز می‌تواند در کسب و کار خود توفیق افزون‌تری به دست آورد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24