Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست خبری امیر کاویان مدیرعامل جدید شرکت کارتن ایران امروز برگزار شد.

مدیرعامل کارتن ایران اعلام کرد؛ برنامه های «چکارن» برای زمین یافت آباد و فضای خالی کارخانه

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ امیر کاویان مدیرعامل جدید شرکت کارتن ایران در نشست خبری گفت: برنامه اصلی افزایش تولید و فروش است. هدف تولید ما ۲۴ هزار تن در سال است. امیدواریم به تولید بیشتر برسیم و به نسبت فروش هم افزایش می یابد. موضوع دوم فروش کارمزدی است و شرکت هایی که ارز خارج کردند می توانند کاغذ وارد کنند و ما محصول تحویل می دهیم. موضوع بعد تهاتر است که می توانند با شرکت کارتن ایران انجام دهند.

وی ادامه داد: دوره وصول مطالبات بالا بوده که آن را کاهش داده ایم. شرکت مطالبات زیادی دارد که حتی تا ۱۰سال گذشته است و دریافت آن به نقدینگی شرکت کمک می کند.

کاویان گفت: مجوز عرضه کارتن ۳لا و ۵لا در بورس کالا در حال دریافت است که اولین عرضه احتمالا در پایان خرداد انجام می شود که جنبه صادرات هم دارد. معمولا کالاهای ما سفارشی بوده ولی برنامه داریم چند کالای انحصاری تولید کنیم و به فروش برسانیم که فعلا قابل بیان نیست. صادرات خود را به عراق آغاز کرده ایم و محصول را لب مرز یا درب کارخانه و به صورت دلاری می فروشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم به جمع ۵ شرکت برتر در صنعت خود برگردیم گفت: با حضور در نمایشگاه های مختلف و صدا و سیما و سایر ابزار ها و پتانسیل های رسانه ای این اتفاق می افتد و به ۵ شرکت برتر در صنعت خود برمی گردیم. برای دارایی های غیر مولد هم برنامه داریم. به طور مثال شرکت حریر خوزستان به روز شده که تولید دستمال کاغذی دارد. همچنین زمینی در یافت آباد داریم که مسکونی بوده و برای آن برنامه داریم. حتی مشتری هم مراجعه کرده ولی به نتیجه قطعی نرسیده ایم. شرکت برخی دستگاه های خطوط مازاد را فروخته و برای فضای اضافی آن و استفاده از این فضا آگهی مزایده در هفته آینده خواهیم داشت.

کاویان در پاسخ این سوال که شما پیش از این از اهالی رسانه ها بودید و چه چیزی باعث شد که مدیرعامل شرکت کارتن ایران شوید؟ گفت: من قبلا هم در سایر شرکت ها سهام داشتم ولی کارتن ایران پتاتسیل های زیادی دارد که می توان از آن استفاده کرد. چرا که هم موقعیت مکانی مناسبی دارد و هم ظرفیت برای پیشرفت تولید دارد.

او در مورد افزایش سرمایه شرکت گفت: نیازی به افزایش سرمایه نداریم ولی اگر بخواهیم می توانیم از محل های مختلف از جمله تجدید ارزیابی، افزایش سرمایه انجام دهیم ولی بحث مالیات کمی موضوع را سخت کرده است.

مدیرعامل کارتن ایران درمورد محقق کردن سود شرکت گفت: تا آخر سال امیدواریم بودجه را محقق کنیم. البته در کشور ما پیش بینی کردن سخت است که یکی از دلایل آن وضعیت برجام است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24