Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع شرکت فرآورده های نسوزتوکا دقایقی پیش تقسیم سود ۶۵ درصدی معادل ٢۵ تومان خالص را از سر گذراند. این شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفند گذشته ٣٨۴ ریال سود محقق کرده بود...

تقسیم سود خوب در مجمع نسوز توکا / وعده حفظ موقعیت شرکت با تولید لاکچری

بورس24 : مجمع شرکت فرآورده های نسوز توکا دقایقی پیش تقسیم سود 65 درصدی معادل 25 تومان خالص را از سر گذراند.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، این شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفند گذشته 384 ریال سود محقق کرده بود. 

در این جلسه سهامداران از رقابتی شدن فضای کسب و کار به عنوان تهدیدی جدی برای سودآوری کتوکا یاد کردند. مدیرعامل شرکت هم اعلام کرد: بیشتر قراردادهای شرکت امسال تمدید می شود و برای تحقق این مهم وارد مذاکره شده ایم.

وی وعده بهره برداری از یک پروژه سودساز تا آذر امسال را داد و گفت با طرح توسعه شرکت و تولیدات لاکچری کتوکا راه خود را از سایر رقبا جدا می کند.

این خبر تکمیل می شود... 

مجمع عمومی شرکت صنایع نسوز توکا امروز از ساعت 14:00 روز یکشنبه مورخ 97.2.16 در محل  اصفهان - سپاهان شهر - بلوار غدیر - بلوار قائم جنوبی - ساختمان نگین - تالار نگین نقش جهان با حضور بیش از 70 درصد از سهامداران برگزار شد.                                                 

                                                              اعضای هیأت رئیسه جلسه

آقای اسماعیلی

رئیس مجمع

آقای کارگهی

ناظر مجمع

خانم هاشمی فشارکی

ناظر مجمع

آقای خلیل زاده

نماینده بورس

آقای جعفری

منشی مجمع

دستورات جلسه:

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌ های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29. 12. 97 

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

تعیین پاداش هیئت مدیره

و سایر موارد: 

گزارش عملکرد:

در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت هیأت مدیره توسط مدیر عامل شرکت ارائه گردید که از نکات حائز اهمیت آن میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

در سال مالی مورد گزارش، شرکت بیش از ۸۰۰.۷۸۸ میلیون ریال درآمد حاصل از ارائه خدمات و فروش با قیمت تمام شده ۶۷۷.۴۵۱ ریال داشته است، که منتج به سود ناخالص ۱۲۳.۳۳۷ میلیون ریال شده است که رشد 74 درصدی را در مقایسه با سال 95 نشان می دهد.

این شرکت در سال مالی 1396، مبلغ ۵۷,۵۴۶ ریال سود خالص به دست آورده است، که رشد 2 درصدی را نسبت به سال پیش از آن نشان می دهد.

این شرکت در حالی که طی سال 1395 نسبت 5 درصد از سهم محصولات نسوز کشور را در اختیار داشت توانسته است، در سال 1396 این نسبت را به 6.5 درصد برساند.

جریان های نقدی شرکت نیز در سال 1396 به میزان 242 درصد رشد داشته است که این رقم را مدیون بهبود وضعیت سود عملیاتی شرکت می توان دانست.

گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی

حسابرس توجه مجمع عمومی را به یادداشت های توضیحی 1-2-4 و 34 صورت های مالی در ارتباط با عدم وصول مانده مطالبات ارزی از شرکت TRL علی رغم توافق سه جانبه بین شرکت های ذوب آهن اصفهان، TRL و شرکت جلب می کند. اظهار نظر این مؤسسه در اثر مفاد این بند مشروط نشده است. 

او ادامه داد: مسئولیت ”سایر اطلاعات“ با هیئت مدیره شرکت است. ”سایر اطلاعات“ شامل اطلاعات موجود در گزارش تفسیری مدیریت است. اظهار نظر این مؤسسه نسبت به صورت های مالی، در برگیرنده اظهار نظر نسبت به ”سایر اطلاعات“ نیست و نسبت به آن هیچ نوع اطمینانی اظهار نمی شود.

وی افزود: در ارتباط با حسابرسی صورت های مالی، مسئولیت این مؤسسه مطالعه ”سایر اطلاعات“ به منظور شناسایی مغایرت های با اهمیت آن با صورت های مالی یا با اطلاعات کسب شده در فرایند حسابرسی و یا تحریف های با اهمیت است.

به گفته او در صورتی که این مؤسسه به این نتیجه برسد که تحریف با اهمیتی در ”سایر اطلاعات“ وجود دارد، باید این موضوع را گزارش کند. در این خصوص، نکته قابل گزارشی وجود ندارد.  

و همچنین طبق گزارش توجیهی افزایش سرمایه، طرح تولید جرم های نسوز در منطقه ویژه هرمزگان مبلغ 3.130 میلیارد ریال و اتمام آن خرداد 1397 پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: تا تاریخ ترازنامه مخارج انجام شده مبلغ 20 میلیارد ریال می باشد. مابقی مبلغ مورد نیاز از محل وصول مطالبات و اخذ تسهیلات مالی و تاریخ بهره برداری از طرح مذکور پایان آذر 1397 افشاء گردیده است. مصوبه هیئت مدیره شرکت هم در خصوص تعدیل آحاد بهاء نسوز کاری گندله سازی سنگان تا تاریخ تهیه این گزارش به نتیجه نرسیده است. 

او گفت: شرکت جهت تضمین اخذ تسهیلات مالی و ضمانت نامه بانکی شرکت های گروه سرمایه گذاری توکا فولاد (سهامی عام) جمعا مبلغ 251 میلیارد ریال اسناد تضمینی صادر نموده است.

به گفته او معاملات مندرج در یادداشت توضیحی 32 صورت های مالی، به عنوان کلیه معاملات مشمول ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت که طی سال مالی مورد گزارش انجام شده و توسط هیئت مدیره شرکت به اطلاع این مؤسسه رسیده، مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: معاملات مذکور با رعایت تشریفات مقرر در ماده قانونی یاد شده در خصوص کسب مجوز از هیئت مدیره و عدم شرکت مدیر ذینفع در رای گیری صورت پذیرفته است. نظر این مؤسسه به شواهدی حاکی از اینکه معاملات مزبور با شرایط مناسب تجاری و در روال عادی عملیات شرکت انجام نگرفته باشد، جلب نگردیده است.

در نهایت گفته شد، گزارش هیئت مدیره درباره فعالیت و وضع عمومی شرکت موضوع ماده 232 اصلاحیه قانون تجارت، که به منظور تقدیم به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام تنظیم گردیده، مورد بررسی این مؤسسه قرار گرفته است. با توجه به رسیدگیهای انجام شده، نظر این مؤسسه به موارد با اهمیتی که حاکی از مغایرت اطلاعات مندرج در گزارش مذکور با اسناد و مدارک ارائه شده از جانب هیئت مدیره باشد، جلب نگردیده است. 

حواشی و نکات جلسه مجمع:

اعلام بهره برداری از طرح کارخانه هرمزگان تا اذرماه 1397

پیشنهاد و اصرار مدیریت عامل شرکت در خصوص تقسیم اندک سود

مصوبات مجمع:

تقسیم سود: با موافقت اکثریت سهامداران تقسیم به رقم 250 ریال به تصویب رسید.

روزنامه: از سوی اکثریت سهامداران حاضر در جلسه روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد بمنظور اطلاع رسانی های شرکت انتخاب شد.

حسابرس: مؤسسه کاربرد تحقیق در مقام خود ابقا شد. 

گفتنی است، پاداش هیات مدیره : 1125 میلیون ریال بعنوان پاداش اعضای هیأت مدیره تصویب شد. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24