Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مذاکراتی برای بورسی شدن خاک در دست انجام است صادر کنندگان برای نرخ ارز نشست های زیادی با مجموعه دولت داشتند صادرات شرکت روند خوبی را طی می کند / به معدنی ناب در سمنان رسیدیم برند ما در حال شناخته شدن است ثبت در بورس لندن به زودی... افزایش سرمایه ٢٤٧ درصدی شرکت کیمیای زنجان گستران به تصویب مجمع رسید. به گزارش خبرنگار بورس ٢۴، ١٠٠ درصد این افزایش سرمایه، در گام اول عملیاتی خواهد شد و مابقی افزایش سرمایه تا ٤٠ میلیارد تومان طی مدت دو سال به هیئت مدیره واگذار شد و...

تصویب افزایش سرمایه کیمیای زنجان گستران در مجمع / مدیر عامل: برند ما در حال شناخته شدن است

بورس24 : افزایش سرمایه ٢٤٧ درصدی شرکت کیمیای زنجان گستران به تصویب مجمع رسید.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، ١٠٠ درصد این افزایش سرمایه در گام اول عملیاتی خواهد شد و مابقی افزایش سرمایه نیز تا ٤٠ میلیارد تومان طی مدت دو سال به هیئت مدیره واگذار شد.  

در حال حاضر سرمایه "کیمیا" ١١ میلیارد پانصد و بیست میلیارد تومان است.

غلامحسین جمیلی مدیر عامل کیمیای زنجان گستران در خصوص علل این افزایش سرمایه به سهامداران گفت: برنامه احداث نیروگاه ١٠ مگاواتی با تکنولوژی CHB با ظرفیت انرژی حرارتی را در دست داریم و می خواهیم از آن بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: این اقدام به منظورتامین انرژی حرارتی لازم و بهره برداری به منظور تولید برق در دستور کار قرار گرفته است، مذاکرات لازم را با سه شرکت خارجی انجام داده ایم و با یک شرکت فنلاندی به توافق اولیه رسیدیم و پس از مجمع اقدامات لازم را عملیاتی خواهیم کرد.

در ادامه حسابرس گزارش تهیه شده را قرائت کرد و گفت: افزایش سرمایه از محل انباشته و مطالبات خواهد بود و سرمایه شرکت به ٤٠ میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین سهامداران برای رفع ابهامات خود اقدام به پرسش هایی نمودند.

مدیر عامل در پاسخ به این سوال که آیا برنامه توسعه نیروگاه امکان پذیر است، گفت: این نوع از نیروگاه به مضربی از دو امکان توسعه دارد.

وی در پاسخ به تاثیر نرخ ارز بر احداث نیروگاه گفت: نرخ ارز را بر مبنای یوروی ٥٢٠٠ تومانی در نظر گرفتیم و نوع تکنولوژی مورد حمایت دولت است. مشکل خاصی هم در خصوص نرخ ارز نداریم.

جمیلی در خصوص مدت زمان تکمیل طرح هم گفت: در نظر داریم تا در بازه کمتر از یک سال طرح را نهایی کنیم.

مدیر عامل "کیمیا" در خصوص بازگشت سرمایه و میزان برق مصرفی گفت: برق تولیدی نیروگاه تماما به فروش می رسد و برق مورد نیاز از شبکه انتقال دریافت خواهد شد.

ابراهیم جمیلی در تکمیل این پاسخ به مجمع گفت: میزان نیاز ما در مجتمع حدود ٥ مگاوات است و بحث سود و زیان را در نظر نداریم.

به گفته او با توجه به شرایط این اقدام در راستای امنیت تولید است، تا درصورت شرایط خاص مشکلی از بابت انرژی نداشته باشیم.

مجمع در پایان رای به تصویب افزایش سرمایه تا مبلغ ٤٠ میلیارد تومان داد، که این مهم در مرحله اول به افزایش سرمایه ١٠٠ درصدی منجر خواهد شد.

بر اساس این گزارش این رقم، از ١١ میلیارد و ٥٢٠ میلیون تومان به ٢٣ میلیارد و ٤٠ میلیون تومان خواهد رسید و مرحله بعدی افزایش سرمایه به مدت دوسال در اختیار هیئت مدیره خواهد بود. 

مهدی سلیمی عضو پند هیات رییسه مجمع در خصوص وضعیت شرکت به مجمع این طور گفت: بازار سرمایه فعلا در شرایط خاص است، ولی خوشبختانه گروه از پیش بینی خود در سال ٩٦ منحرف نشده و وضعیت مجموعه مطلوب است.

ابراهیم جمیلی پس از مجمع به سهامداران گفت: در حال حاضر تصمیماتی در خصوص نرخ ارز گرفته شده است، که در عمل با مشکلاتی روبرو است و هنوز مشکلات این دستور العمل ها رفع نشده است.

او گفت: صادر کنندگان نشست های زیادی با مجموعه دولت داشتند، اما هنوز نتیجه ای اعلام نشده است. 

وی ادامه داد: مذاکراتی در حال اجراست که خاک را به بورس وارد کنند که به نفع شرکت های بزرگ و به ضرر شرکت های کوچک خواهد بود.

جمیلی به موضوع صادرات هم اشاره داشت و گفت: صادرات ما روند خوبی دارد و برند ما در حال شناخته شدن و ثبت شدن در بورس لندن است.

وی گفت: برای کنترل هزینه باربری به این مقوله ورود کردیم و ٣٠ ماشین باری در اختیار مجموعه است.

به گفته او همچنین " کیمیا" معدنی جدید در سمنان گرفته است و بررسی های اولیه نشان می دهد معدنی پر پتانسیل است؛ همچنین برنامه هایی داریم که در شرایط خاص فرآوری سایر فلزات را نیز  در دستور کارداشته باشیم.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24