Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هفته گذشته خبری در خصوص جذب سرمایه ٢ میلیارد یورویی در صنعت مس و فولاد از سوی مهدی کرباسیان رئیس ایمیدرو منتشر شد، این خبر مبنی بر این بود که به زودی سرمایه گذاران خارجی در قالب فاینانس برای سرمایه گذاری وارد ایران و این صنایع خواهند شد...

جزئیات تامین مالی ٢ میلیارد یورویی صنعت فولاد و مس هنوز مشخص نیست

بورس24 : هفته گذشته خبری در خصوص جذب سرمایه 2 میلیارد یورویی در صنعت مس و فولاد از سوی مهدی کرباسیان رئیس ایمیدرو منتشر شد، این خبر مبنی بر این بود که به زودی سرمایه گذاران خارجی در قالب فاینانس برای سرمایه گذاری وارد ایران و این صنایع خواهند شد.

یکی از مدیران شرکت ملی صنایع مس درباره جزئیات این فایناس گفته بود : 900 میلیون یورو از تامین مالی خارجی ها در اختیار شرکت گل گهر قرار خواهد گرفت. این میزان از طریق ابر بانک اتریش و از طریق فاینانس جذب می شود، به نظر می رسد جذب این سرمایه وارد فاز اجرایی خود شده است، سرنوشت باقیمانده آن نیز هنوز مشخص نیست و فولاد مبارکه این موضوع را نه تکذیب کرده و نه تایید، معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه در این مورد مبهم سخن گفت که بورس24 مشروح آن را به شرح ذیل عنوان می کند.

امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه در گفت و گو با بورس24 در خصوص جذب دو میلیارد یورو سرمایه خارجی به صنعت فولاد و مس گفت: این گفته آقای کرباسیان است و جزئیات آن را باید از خود ایشان جویا شد. این که در چه مرحله ای قرار دارد نیز باید مورد بررسی ایشان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مسلما اگر این موضوع در برنامه وجود داشته باشد فولاد مبارکه نیز از این موضوع منتفع خواهد شد، اما هنوز وضعیت آن کاملا مشخص نیست. این موضوع هنوز عملیاتی نشده و فولاد مبارکه نیز به نوبه خود به دنبال این موضوع است و باید وارد مسیر بررسی و اجرایی شود.

نادری عنوان کرد: از طرف مجموعه فولاد مبارکه برنامه آن دنبال می شود، اما جزئیات آن باید از آقای کرباسیان پرسیده شود.

این مقام مسئول در فولاد مبارکه در خصوص وضعیت تولید و فروش این شرکت در فروردین ماه هم عنوان کرد: وضعیت تولید و فروش شرکت بسیار عالی بوده و فروردین ماه موفقی را پیش رو داشتیم. ضمن این که فروش کمتر فروردین امسال نسبت به سال گذشته به دلیل تاخیر در صدور صورت حساب های مورد نظر بوده که دیرتر ارسال شده است.

نادری گفت: فولاد مبارکه پتانسیل رشد دارد و به همین دلیل می توان گفت این افت قیمت هایی که در فولاد مبارکه مشاهده می شود به جو بازار هم بستگی دارد، قیمت هر سهم این مجموعه به دلیل ابهام بازار سرمایه با افت رو به رو شده و ارزش ذاتی این شرکت خیلی بیشتر از قیمت معاملاتی سهم در بازار کنونی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24