Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ذهن ترامپ این روزها متمرکز بر مذاکره با کره شمالی و موضوع سیاست تجاری با چین است یک نماینده کنگره که به رئیس جمهور آمریکا خیلی نزدیک است، می‌ گوید که آمریکا فعلا از توافق هسته‌ ای خارج نمی‌ شود و اینکه برجام احتمالا برای مدت کوتاهی تمدید خواهد شد...

یک نماینده نزدیک به ترامپ در کنگره: آمریکا فعلا از توافق هسته‌ ای خارج نمی‌ شود

بورس24 : یک نماینده کنگره که به رئیس جمهور آمریکا خیلی نزدیک است، می‌ گوید که آمریکا فعلا از توافق هسته‌ ای خارج نمی‌ شود و اینکه برجام احتمالا برای مدت کوتاهی تمدید خواهد شد.

مارک میدوز، نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا که به رئیس جمهور آمریکا نزدیک است، معتقد است که دونالد ترامپ نمی‌ خواهد خروج از برجام در مسیر گفتگوها با کره شمالی و چین قرار گیرد.

میدوز روز پنجشنبه گفت که او انتظار دارد که ترامپ، دست کم برای دوره زمانی کوتاهی، آمریکا را پایبند به توافق هسته‌ ای نگه خواهد داشت.

میدوز که یکی از قانون گذارانی است که ترامپ اغلب با او گفتگو می‌ کند، به دیلی بیست گفت که رئیس جمهور آمریکا احتمالا از خروج کامل از برجام امتناع خواهد کرد.

وی گفت: من لزوما نتیجه‌ ای قطعی را مبنی بر خروج ما طی ماه جاری متصور نیستم... بر اساس گفتگوهایی که با همکاران جمهوری خواه و دموکرات در کنگره داشته‌ ام، این نادرست است که بگویم ما قطعا طی هفته‌ های آینده [از برجام] خارج خواهیم شد.

بر اساس این گزارش، اظهارات میدوز کورسوی امید در دقیقه نود برای حامیان توافق هسته‌ ای با ایران است که تقریبا به این نتیجه رسیده‌ اند که ترامپ از برجام خارج خواهد شد.

طی روزها و هفته‌ های گذشته مقامات اروپایی سعی کرده‌اند تا آمریکا را برای باقی ماندن در برجام متقاعد کنند. دو نمونه اخیر این تلاش ها، سفر رئیس جمهور فرانسه و صدر اعظم آلمان به واشنگتن برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا از جمله در زمینه برجام بوده است.

مارک میدوز، افزود: اگر بخواهم یک پیش بینی در این زمینه داشته باشم، من بر این باور خواهم بود که یک تمدید کوتاه مدتی خواهد بود مادامی که ما به دنبال مذاکره مجدد یک توافق هستیم، هر چند که طرف های این توافق اعلام کرده‌ اند که مذاکره مجدد جزو گزینه های روی میز نیست.

بر اساس گفته میدوز، ترامپ به نظر می رسد، بیشتر متمرکز بر دیدار آتی خود با رهبر کره شمالی و موضوع سیاست تجاری با چین است. این نماینده کنگره گفت که ترامپ نمی‌ خواهد خروج از برجام [به عنوان مانع] در مسیر گفتگوها با دو کشور کره شمالی و چین قرار گیرد. 

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24