Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اتریش و ایتالیا ٢ میلیارد یورو وارد پروژه های صنایع مس و فولاد می کنند. مهدی کرباسیان در گفت و گویی با رویترز این خبر را اعلام کرده است. به گفته وی مذاکراتی با سرمایه گذاران اتریشی و ایتالیایی برای طرح های مس و فولاد در جریان است که از ارزش ٢ میلیارد یورویی برخورار است. در همین حال سرمایه گذاران دانمارکی نیز در تلاش برای راه اندازی یک معدن مس در ایران هستند...

ایتالیا و اتریش ٢ میلیارد یورو وارد پروژه های فولاد و مس ایران می کنند؛ دانمارک در تدارک راه اندازی یک معدن مس در ایران است

بورس24 : "اتریش و ایتالیا 2 میلیارد یورو وارد پروژه های صنایع مس و فولاد می کنند." مهدی کرباسیان در گفت و گویی با رویترز این خبر را اعلام کرده است. به گفته وی مذاکراتی با سرمایه گذاران اتریشی و ایتالیایی برای طرح های مس و فولاد در جریان است که از ارزش 2 میلیارد یورویی برخورار است. در همین حال سرمایه گذاران دانمارکی نیز در تلاش برای راه اندازی یک معدن مس در ایران هستند.
این خبرگزاری در عین حال نوشته، چنین منابع مالی در حالی به سمت ایران روانه می شود که ترامپ تهدید به خروج از برجام کرده اما اروپایی ها در تلاش برای نگه داشتن دولت امریکا در توافق هستند.
رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: این مذاکرات به مراحل پیشرفته ای رسیده و در حال نهایی شدن است. ورود منابع مالی اروپایی ها پیش از عید نیز از زبان سفیر اتریش در تهران اعلام شده بود. وی در جریان حضور در طرح های جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر چنین خبری را اعلام کرد. این منابع پس از امضای اسناد بین ایران و چند کشور اروپایی در پاییز گذشته، به جریان افتاده است.
رییس هیات عامل ایمیدرو درمورد هدف کلان توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایران گفت: ایران به دنبال جذب 50 میلیارد یورو سرمایه برای توسعه این بخش از جمله صنایع معدنی، فولاد، مس، آلومینیوم و طلا است به طوری که فقط در بخش فولاد شاهد افزایش 77درصدی ظرفیت تولید خواهیم شد.
مذاکره با وزیر تجارت و توسعه بریتانیا
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت که برای حضور در کنفرانس آلومینیوم به لندن سفر کرده بود به رویترز گفته است: ملاقاتی با "رونا فِرهد" (Rona Fairhead) وزیر تجارت و توسعه صادرات بریتانیا با هدف تلاش برای جذب سرمایه گذاران آن کشور داشته است.

منبع : minebusinesstoday

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24