Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هرچند در ابتدای سال، سرجیو مارکیونه، مدیرعامل فیات‌کرایسلر و فراری از قرار گرفتن یک سوپرکار تمام‌الکتریکی در دستور کار این گروه خبر داد، اما به نظر می‌رسد که تولید این خودرو در آینده نزدیک محقق نخواهد شد. ابتدا قرار بود بخشی از برنامه استراتژی پیش‌روی شرکت (سال ٢٠١٨ تا ٢٠٢٠) باشد، اما حقیقت این است که این اسب متکبر دست‌کم تا پایان برنامه تجاری بعدی این شرکت، با پیشرانه درون‌سوز به کار خود ادامه خواهد داد. به عبارت دیگر، زودترین زمانی که می‌توان شاهد فراری الکتریکی بود، سال ٢٠٢٣ است...

نسخه هیبریدی «فراری» در راه است...

بورس24 :هرچند در ابتدای سال، سرجیو مارکیونه، مدیرعامل فیات‌کرایسلر و فراری از قرار گرفتن یک سوپرکار تمام‌الکتریکی در دستور کار این گروه خبر داد، اما به نظر می‌رسد که تولید این خودرو در آینده نزدیک محقق نخواهد شد. ابتدا قرار بود بخشی از برنامه استراتژی پیش‌روی شرکت (سال 2018 تا 2020) باشد، اما حقیقت این است که این اسب متکبر دست‌کم تا پایان برنامه تجاری بعدی این شرکت، با پیشرانه درون‌سوز به کار خود ادامه خواهد داد. به عبارت دیگر، زودترین زمانی که می‌توان شاهد فراری الکتریکی بود، سال 2023 است.

مارکیونه چند روز قبل، در نشست سالانه فراری گفت: در حال حاضر، یک خودروی تمام‌الکتریکی برای این برند توجیهی ندارد و جز اولویت‌های آن نیست. اما گزارش‌ سالانه منتشرشده در سال 2017، حکایت از راه‌اندازی خط تولید تمام‌الکتریکی برای خودروهای اسپرت مجهز داشت که قرار است جایگزین خودروهای هیبریدی امروز این برند شوند.

نخستین مدل هیبریدی در نمایشگاه فرانکفورت2019

مارکیونه با اشاره به خودروهای هیبریدی گفت: نیاز فراری در حال حاضر، مدل‌هایی است که متشکل از یک پیشرانه درون‌سوز و یک پیشرانه الکتریکی باشند. اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از مدل‌ها قرار است اول هیبریدی شود، با این حال، هر مدلی که باشد، آن را در سپتامبر 2019 در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت خواهیم دید.

بر اساس این گزارش، این مدلی که مارکیونه از آن صحبت می‌کند، اولین سری مدل تولیدی هیبریدی فراری است که در تیراژ بالا عرضه خواهد شد، زیرا مدل‌های هیبریدی قبلی فراری یعنی کوپه لافراری و نسخه بدون‌سقف آپرتا به‌صورت محدود تولید شدند. مارکیونه به مدل‌ مرموزی اشاره کرد که باید فراتر از هیبریدی سنتی باشد. ممکن است او به تنظیمات پلاگ‌این هیبرید یا چیزی با تاکید بر بهره‌وری بالاتر اشاره داشته باشد.

مدیرعامل فراری در گفت‌وگو با بلومبرگ اظهار کرد: خودروی هیبریدی که فراری در حال حاضر آن را تست می‌کند، در حاشیه کار خود را می‌کند، یعنی قابلیت تبدیل شدن به حالت تمام‌الکتریکی را نیز دارد. در واقع، بعد از از پیشرانه هیبریدی که در 2019 رونمایی خواهد شد، این پیشرانه به یک آپشن برای تمام مدل‌های جدید تبدیل خواهد شد و تنها پیشرانه شاسی بلندی می‌شود که مارکیونه پیش‌تر از آن به‌عنوان سریع‌ترین شاسی‌بلند یاد کرد.

منبع : خودرو نویس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24