Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سازمان غذا و دارو: خطر به جامعه داروساز نزدیک است / خطوط تولید تعطیل می شوند، یکی پس از دیگری! مدیر کل دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در سخنانی گفت: قرار است، دارو با دلار ۳۸۰۰ تومان تامین شود و ما به‌ التفاوت ۴۰۰ تومانی آن را بانک مرکزی بپردازد؛ بنابراین انتظار داریم که در سال ۹۷ قیمت دارو‌های ایرانی متاثر از ارز افزایش زیادی نداشته باشند. او همچنین درباره دغدغه‌ های بازار دارویی کشور مبنی بر نوسانات ارزی و بی‌ پولی صنعت دارو، گفت: متاسفانه بسیاری از خطوط کارخانه‌ های دارو به تدریج در حال بسته شدن هستند و این خطری است که جامعه داروسازی کشور احساس می‌ کند و...

دارو با دلار ۳۸۰۰ تومانی تامین خواهد شد

بورس24 : مدیر کل دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با اشاره به دغدغه‌ های بازار دارویی کشور مبنی بر نوسانات ارزی و بی‌ پولی صنعت دارو، گفت: متاسفانه بسیاری از خطوط کارخانه‌ های دارو به تدریج در حال بسته شدن هستند و این خطری است که جامعه داروسازی کشور احساس می‌ کند. 

برندگی ادامه داد: همچنین قرار است، دارو با دلار ۳۸۰۰ تومان تامین شود و ما به‌ التفاوت ۴۰۰ تومانی آن را بانک مرکزی بپردازد؛ بنابراین انتظار داریم که درسال ۹۷ قیمت دارو‌های ایرانی متاثر از ارز افزایش زیادی نداشته باشند. به طور کلی افزایش قیمت محصولات داخلی عمدتا در بحث کارگر و... خواهد بود و در سطح عرضه تاثیر چندانی نمی‌ گذارد. 

وی همچنین گفت: بنابراین همه دارو‌های وارداتی که با ارز مبادله‌ ای وارد می‌ شود با قمیت ارز ثابت ۳۸۰۰ تومان تامین شده و ما به‌ التفاوتش را دولت پرداخت می‌ کند.

به گفته او در حال حاضر این پول تامین و به حساب وزارت بهداشت واریز شده است.

منبع: ایسنا  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24