Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل بیمه تعاون: به خریداران کالاهای ایرانی، ضمانت نامه قطعی می دهیم کالا کیفیت لازم را نداشت، مشتری کل پولش را پس خواهد گرفت مردم با کیفیت ترین کالاها را نزد ما جستجو کنند ترجیح کالای ایرانی به نمونه خارجی، توسط مخاطب وطنی هدف ماست گروهی از بهترین کارشناسان برای ارزیابی کیفیت کالا با ما همکاری می کنند برای مذاکره با خودروسازان آماده ایم؛ آنها استقبال کنند، همکاری آغاز می شود یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون، در نشست خبری امروز خود با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از کالای بی کیفیت ایرانی نیست. وی تاکید کرد: تولیدکنندگان ایرانی بایستی بتوانند، به میزانی کالای با کیفیت تولید کنند، که مخاطب وطنی خود کالای داخلی را به نمونه خارجی آن ترجیح دهد. او گفت: بیمه نامه کیفیت کالای ایرانی در واقع زمینه را برای تشویق مصرف کنندگان کالای ایرانی فراهم می ‌کند و به این ترتیب خریداران کالاهای ایرانی می توانند، ضمانت نامه قطعی برای کیفیت کالاهای خریداری شده خود داشته باشند. وی همچنین به آغاز بیمه مسئولیت کالا توسط این شرکت بیمه ای اشاره کرد و گفت، در این نوع بیمه، هر کالایی که خریداری و استفاده می شود، در صورتی، که زیانی به خود شخص یا اشخاص ثالث وارد بیاید، این نوع بیمه نامه این خسارت ها را نیز پوشش خواهد داد و...

آغازی بر بیمه، تضمین کیفیت کالاهای ایرانی

بورس24 : یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون، در نشست خبری امروز خود با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از کالای بی کیفیت ایرانی نیست.  

ترجیح کالای ایرانی به خارجی، جایی همین نزدیکی ها 

وی تاکید کرد: تولید کنندگان ایرانی بایستی بتوانند، به میزانی کالای با کیفیت تولید کنند، که مخاطب وطنی، خود کالای داخلی را به نمونه خارجی آن ترجیح دهد. 

تشویق مصرف کنندگان کالای ایرانی 

او گفت: بیمه نامه کیفیت کالای ایرانی در واقع زمینه را برای تشویق مصرف کنندگان کالای ایرانی فراهم می ‌کند و به این ترتیب خریداران کالاهای ایرانی می توانند، ضمانت نامه قطعی برای کیفیت کالاهای خریداری شده خود داشته باشند. 

این مقام مسئول در این شرکت بیمه ای ادامه داد: به هر حال هر کدام از ما می توانیم، کمکی کنیم برای جذب مخاطب داخلی به استفاده از محصولات ساخت ایران بایستی این کار را انجام دهیم.

به گفته او به این ترتیب تولید داخل هم رونق خواهد گرفت و سال هم با هدف تعیین شده اقتصادی پیش خواهد رفت.

کالا کیفیت نداشت، کل پول مشتری پرداخت می شود 

وی تاکید کرد: طی آن مدتی که کالا تحت پوشش بیمه است، شخص خریدار با مراجعه به هر کدام از دفاتر بیمه ای، در صورت عدم رضایت از کیفیت کالا خسارت خود را به صورت نقدی دریافت می کند.

به ما اعتماد کنید  

این مدیر بیمه ای افزود: بنابراین مخاطب خوب ایرانی می داند، می تواند به کالایی که ما بیمه کرده ایم، اعتماد کند. چون که به طور قطع بیمه تعاون با کالای بی کیفیت کاری ندارد و در زمان قرارداد هم هر زمان کالای تولید شده که توسط کارشناسان ما به طور مداوم ارزیابی کیفیت می شود از کیفیتش افتاد، بلافاصله قرارداد ما نیز با آن تولید کننده فسخ خواهد شد. 

 و اهمیت بیمه مسئولیت کالا  

او همچنین به آغاز بیمه مسئولیت کالا توسط این شرکت بیمه ای اشاره کرد و گفت، در این نوع بیمه، هر کالایی که خریداری و استفاده می شود، در صورتی، که زیانی به خود شخص یا اشخاص ثالث وارد بیاید، این نوع بیمه نامه این خسارت ها را نیز پوشش خواهد داد.

مظلومی همچنین افزود: با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم جلساتی داشته ایم و بر اساس تفاهمات برای ارائه تسهیلات بیمه ای به شرکت های تعاونی اعلام آمادگی کرده و با توافقی که به آن دست یافته ایم، به زودی این کار را به صورت جدی مد نظر قرار خواهیم داد، و تسهیلات خوبی را برای شرکت های تعاونی در انواع بیمه نامه ها در نظر گرفته ایم. 

بازار هدف؛ مشتریان خرد 

وی اضافه کرد: در زمینه قراردادهای کیفیت کالا، با چند جایی قرارداد منعقد شده و در این مهم هم مشتریان خرد جزو بازار هدف ما به حساب می آیند. در حوزه هایی همانند، خودروسازی ها نیز بیشتر بیمه مسئولیت کالا به کار خواهد آمد. 

او گفت: در زمینه همکاری با بیمه های خارجی در حوزه اتکایی همکاری هایی داشته ای و آن را نیز گسترش خواهیم داد.

مدیر عامل بیمه تعاون در پایان نشست خبری با اشاره به فراهم سازی زیر ساخت های لازم برای استاندارد سازی صورت های مالی شرکت (IFRS) در ادامه سخنان خود گفت: مقدمات این کار را آماده کرده ایم و انجام اقدامات لازم توسط مشاورین شرکت در دست انجام است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24