Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هامونی گفت: ورود سرمایه‌های ریسک‌پذیر در حوزه تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه از جمله اتفاقات مهم اخیر در بازار سرمایه است.

مدیرعامل فرابورس اعلام کرد: ورود استارت‌آپ‌ها در قالب صندوق های سرمایه گذاری جسورانه

به گزارش بورس24 ؛ امیرهامونی مدیرعامل فرابورس با اشاره به اهمیت ورود استارت‌آپ‌ها به فعالیت در حوزه‌های حسابرسی اظهار داشت: سرمایه گذاری در بخش تحقیق و پژوهش باید در اختیار شرکت های فین تک قرار گیرد زیرا مقاله‌هایی که در این زمینه منتشر شده گویای آن است که این اقدام تاثیر سه برابری در رشد و سودآوری شرکت‌ها خواهد داشت.

وی با تاکید بر چالش محور بودن این رویداد در نمایشگاه فین استارز ٢٠١٨ یاداور شد: باتوجه به شناسایی نیازها و چالش های تکنولوژی ، در صورتی که استارت آپ ها بتوانند ایده های نواورانه مبتنی بر نرم افزارارایه کنند، سرمایه گذاران از این ایده ها استقبال می کنند.

هامونی هم زمانی برگزاری فین استارز را با یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را هم اوردی برای سرمایه گذاران و استارت آپ ها حوزه فناوری مالی دانست و افزود: فین استارز ٢٠١٨ بسیار چالش محور است اما با وجود همه مشکلات سال آینده نیز برگزار می شود زیرا ما به دنبال نواوری در بازارهای مالی هستیم.

مدیرعامل فرابورس با تصریح بر اینکه هنگام ارایه اطلاعات شرکت ها فین تک ها می توانند بهترین کمک را در جهت شفاف سازی اطلاعات ارایه کنند، گفت: تکنولوژی های مالی در زمان اعلام اطلاعات شرکت ها به سامانه کدال می توانند از انحصار و محدودیت اطلاعات به دست عده ای خاص جلوگیری کرده و همه سهامداران و سرمایه گذاران را در دریافت اطلاعات سهیم سازند.

وی با بیان اینکه به تازگی شاهد درخواست تامین مالی برای عرصه هنر و فرهنگ در قالب پروژه‌های سینمایی، فیلم‌نامه ، اماکن سینمایی و پردیس‌ها بودیم ، عنوان کرد: تامین مالی این پروژه ها در قالب صندوق‌های جسورانه در سال جاری قابل اجرا است.

منبع: اگزیم نیوز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24