Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پیونگ‌ یانگ حالا نه پول دارد، نه نفت و نه غذا روزنامه جوان در بخشی از گزارش خود درباره کره شمالی و مذاکرات احتمالی نوشت: کره‌ شمالی شدید‌ترین تهدیدات نظامی و تحریم‌ های آمریکا و متحدانش را تحمل کرد و تمام توانش را مصروف ساخت موشک‌ های قاره‌ پیما و کلاهک‌ های قابل‌ نصب بر این موشک‌ ها کرد، به طوری که سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) چندی پیش از سرعت پیشرفت کره‌ شمالی ابراز تعجب کرد و در واقع به ضعف خود در پیش‌ بینی توانمندی این کشور به شدت کوچک اقرار کرد. زمان بندی رهبر کره‌ شمالی هم درست بود. تمام آزمایش‌ ها قبل از شدید‌ترین تحریم‌ ها انجام شد، که آخرین حلقه‌ های تحریم گلوی این کشور فقیر، اما مقاوم و جسور را کامل بفشارد. حالا برای زمستان آینده پیونگ‌ یانگ نه پول دارد، نه نفت و نه غذا...

روزنامه جوان: رهبر کره شمالی به فراست، دریافته ترامپ تشنه دستاوردسازی بین المللی است

بورس24 : روزنامه جوان در بخشی از گزارش خود درباره کره شمالی و مذاکرات احتمالی نوشت: کره‌ شمالی شدید‌ترین تهدیدات نظامی و تحریم‌ های امریکا و متحدانش را تحمل کرد و تمام توانش را مصروف ساخت موشک‌ های قاره‌ پیما و کلاهک‌ های قابل نصب بر این موشک‌ ها کرد. 

به طوری که سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) چندی پیش از سرعت پیشرفت کره‌ شمالی ابراز تعجب کرد و در واقع به ضعف خود در پیش‌ بینی توانمندی این کشور به شدت کوچک اقرار کرد. 

زمان بندی رهبر کره‌ شمالی درست بود. تمام آزمایش‌ ها قبل از شدید‌ترین تحریم‌ ها انجام شد که آخرین حلقه‌ های تحریم گلوی این کشور فقیر، اما مقاوم و جسور را کامل بفشارد.

حالا برای زمستان آینده پیونگ‌ یانگ نه پول دارد، نه نفت و نه غذا، اما سلاح راهبردی که محاسبات آمریکا را اساساً عوض کند، دارد. به اضافه اینکه اون به فراست دریافته که ترامپ تشنه دستاوردسازی در عرصه بین الملل است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24