Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حسین عبده تبریزی عضور شورای عالی بورس در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص تعطیلی بازار آتی سکه طلا گفت: تعطیلی ای در کار نیست و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با تعطیل شدن بازار آتی سکه مخالفند، حتی در برنامه ما وجود دارد که پیش فروش های سکه را داخل بورس کالا بیاوریم، این مهم به زودی اجرایی خواهد شد. بورس کالا نیز در جریان قرار گرفته و برای عملیاتی ساختن آن آمادگی دارد...

آتی سکه تعطیل نمی شود که هیچ ؛ پیش فروش سکه را هم می گیرد

بورس24 : در پی اظهاراتی مبنی بر تعطیلی بازار آتی سکه طلا از سوی برخی از مقامات بانک مرکزی که به صورت غیر رسمی منتظر شد، شورای عالی بورس، مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده و دستورات لازم نیز ابلاغ شده است. کمیسیون اقتصادی مجلس نیز نظر مخالف خود را در این خصوص اعلام کرده و تلاش می شود تا به آن پرداخته شود.
حسین عبده تبریزی عضور شورای عالی بورس در گفت و گو با بورس24 در خصوص تعطیلی بازار آتی سکه طلا گفت: تعطیلی ای در کار نیست و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با تعطیل شدن بازار آتی سکه مخالفند، حتی در برنامه ما وجود دارد که پیش فروش های سکه را داخل بورس کالا بیاوریم، این مهم به زودی اجرایی خواهد شد. بورس کالا نیز در جریان قرار گرفته و برای عملیاتی ساختن آن آمادگی دارد.
وی ادامه داد: این مسئله در شورای عالی بورس بحث شده و در این خصوص نیز موافقت به عمل آمده است. درخواست شورا در خصوص معاملات آتی سکه به این صورت است که این بازار تقویت شود، این تقویت باید بیش از پیش باشد.
عبده بیان داشت: برنامه های شورای عالی بورس برای تقویت بازار آتی سکه ابلاغ شده و اجرایی شدن آن به دستورات مدیر سازمان بورس و برنامه های بورس کالا بستگی دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مخالفت با این موضوع از سوی بانک مرکزی بوده یا خیر، گفت:هر موضوعی موافقان و مخالفانی دارد اما کمیسیون اقتصادی مجلس و شورای عالی بورس با براندازی معاملات آتی سکه مخالف است و این بازار تعطیل نخواهد شد. بلکه پررنگ تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد.
عضور شورای عالی بورس تاکید کرد: تقویت بازار آتی سکه آغاز خواهد شد و پیش فروش سکه نیز در بورس کالا رونق می گیرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24