Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : اینجا نمایشگاه بورس ؛ جایی که در سومین روز برگزاری خود توانست مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند و در حد و اندازه یک نمایشگاه صنعت مالی بزرگ در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته باشد. یکی از ویژگی های نمایشگاه امسال اهمیت به مقوله آموزش بود ، به ویژه آموزش خدمات مختلف بازار سرمایه مثل بازار آتی سکه ، نحوه سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری در سهام و با درآمد ثابت و انواع صندوق های قابل معامله و اوراق مشارکت و صکوک. رفت و آمد ها امروز به نمایشگاه بورس بیشتر از روزهای قبل بود و هر چه به ساعت های پایانی این رویداد نزدیک می شدیم تعداد مراجعه کنندگان هم بیشتر می شد. چیزی که درباره این چند روزه نمایشگاه می توان گفت این است : در غفلت حضور مسئولانی که از علم کافی نسبت به خدمات بازار سرمایه برخوردار نیستند، اما اینجا چراغ بورس روشن است!چراغ بورس را ما باید روشن نگه داریم!کاستی ها زیاد است اما وقتی در کشوری زندگی می کنیم که باید مفهوم بورس را حتی به اقتصادیون آن آموزش داد تا بفهمند راه مهار نقدینگی و انداختن این همه پول سرگردان در مسیر تولید بازار سرمایه است ، پس این که در جایی اسمی از بورس با عنوان نمایشگاه برپاست ، شایسته تقدیر است! پس روز آخر نمایشگاه که فردا پنجشنبه است را از دست ندهید...

اینجا بورس ؛ پرچم بازار بالاست!

بورس24 : اینجا نمایشگاه بورس ؛ جایی که در سومین روز برگزاری خود توانست مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند و در حد و اندازه یک نمایشگاه صنعت مالی بزرگ در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته باشد.

یکی از ویژگی های نمایشگاه امسال اهمیت به مقوله آموزش بود ، به ویژه آموزش خدمات مختلف بازار سرمایه مثل بازار آتی سکه ، نحوه سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری در سهام و با درآمد ثابت و انواع صندوق های قابل معامله و اوراق مشارکت و صکوک.

رفت و آمد ها امروز به نمایشگاه بورس بیشتر از روزهای قبل بود و هر چه به ساعت های پایانی این رویداد نزدیک می شدیم تعداد مراجعه کنندگان هم بیشتر می شد.

چیزی که درباره این چند روزه نمایشگاه می توان گفت این است : در غفلت حضور مسئولانی که از علم کافی نسبت به خدمات بازار سرمایه برخوردار نیستند، اما اینجا چراغ بورس روشن است!چراغ بورس را ما باید روشن نگه داریم!کاستی ها زیاد است اما وقتی در کشوری زندگی می کنیم که باید مفهوم بورس را حتی به اقتصادیون آن آموزش داد تا بفهمند راه مهار نقدینگی و انداختن این همه پول سرگردان در مسیر تولید بازار سرمایه است ، پس این که در جایی اسمی از بورس با عنوان نمایشگاه برپاست ، شایسته تقدیر است!

پس روز آخر نمایشگاه که فردا پنجشنبه است را از دست ندهید...

حضور رئیس بورس در روز سوم و رونمایی از سامانه «سجام»

در روز سوم نمایشگاه، بازدید رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از سالن ها و غرفه ها را شاهد بودیم؛ رونمایی از کتاب های انتشارات بورس، رونمایی از سامانه سجام ( سامانه جامع اطلاعات مشتریان)، برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگاه دوره اول MBA بازار سرمایه، برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی، بازدیدهای دانش آموزی و تجلیل از فعال ترین نهادهای مالی و شفاف ترین ناشرین بازار سرمایه ایران ، مهترین اتفاق این روز نمایشگاه بود.

شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این روز با ابراز رضایت از کیفیت کتاب های اقتصادی منتشر شده در انتشارات بورس گفت: تمامی افراد علاقه مند به بازار سرمایه می توانند، از کتاب های این انتشارات استفاده کنندو خوشبختانه تاکنون این مهم با استقبال خوبی نیز همراه شده است.

وی ادامه داد: تخصص مالی تخصصی است که موقعیت درآمدزایی بسیار خوبی داشته و دارد؛ از این جهت پیش بینی می شود، در آینده استقبال جوانان از این مباحث نیز افزایش یابد.

در ادامه شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با رونمایی از سامانه سجام در خصوص مزایای آن گفت: با سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان)، گامی در جهت برگزاری مجازی جامع برداشته می شود.

وی گفت: فعالان در این سامانه با تنها یک بار وارد کردن اطلاعات، می توانند از دیگر مزایای سایر ارکان و شرکت ها استفاده کنند.

به گفته او ، این بدان معناست که دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات در دیگر نهاد ها وجود ندارد. با آغاز به کار این سامانه، دیگر از سهامداران فرمی برای احراز هویت دریافت نمی‌ شود و در مقابل سرمایه‌ گذاران با ثبت ‌نام در این سامانه می‌ توانند به کلیه خدمات بازار سرمایه دسترسی داشته باشند.

رونمایی از یک تریدر جدید و کلینیک درمان گری «تمدن»

کارگزاری بانک پاسارگاد در یازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی بورس، بانک و بیمه از جدیدترین سامانه خود با نام «پاسارگاد تریدر» رونمایی کرد.

کارگزاری فارابی نیز در نمایشگاه امسال غرفه شلوغی داشت.پلت فرم معاملاتی فارابیکسو در کنار کلاس های کاربردی معاملات آتی و معاملات الگوریتمی این غرفه را جذاب کرده بود.

همچنین در اجرای برنامه های امروز طبق وعده روز گذشته تامین سرمایه تمدن در خصوص افتتاح یک کلینیک درمان گری، این افتتاحیه امروز با موفقیت انجام شد.

اخیرا شرکت تامین سرمایه تمدن با توجه به نیاز شرکت ها و کسب و کارهای پیچیده در اقتصاد امروز، اقدام به تاسیس این کلینیک کرده است، تا با ارائه خدمات متنوع مالی، تمامی نیازهای مشاوره ای و تامین مالی شرکت ها را برآورده سازد.

بر این اساس کلینیک مورد نظر به عنوان درگاه تخصصی به ارائه طیف وسیع و متنوعی از خدمات نوین مالی خواهد پرداخت.

گفتنی است، این کلینیک امروز با حضور مدیر عامل کارگزاری تامین سرمایه تمدن افتتاح شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24